آ
-
آموزش
شناسایی قابلیتهای مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانشآموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]
-
آموزش
انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]
-
آموزش
ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]
-
آموزش
واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]
-
آموزش آنلاین
تبیین چالشهای شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
آموزش از طریق تلفن همراه
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]
-
آموزش الکترونیک
بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درکشده و سودمندی درکشده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]
-
آموزش برخط
نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازهگرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]
-
آموزش ریاضی
ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر بهکارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]
-
آموزش عالی
اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطهای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]
-
آموزش غیر رسمی علوم
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]
-
آموزش کارآفرینی
تأثیر بازیهای دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]
-
آموزش مبتنی بر رایانه
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واجشناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]
-
آموزش مجازی
بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]
-
آموزش مجازی
چالشها و آسیبهای آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همهگیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]
-
آموزش مجازی
کیفیتسنجی آموزش مجازی در دوره همهگیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]
-
آموزش مجازی
همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفههای انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]
-
آموزش مجازی
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالشهای اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]
-
آموزش معکوس
اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبانآموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]
-
آموزش و پرورش
تبیین چالشهای شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
ا
-
ابزار آموزشی
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
-
اثر
بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]
-
اثربخشی بیرونی آموزش الکترونیکی
واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی بهنظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]
-
اثربخشی یادگیری الکترونیکی
نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]
-
اجتماع یادگیری
تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]
-
ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطهای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]
-
ارائۀ متوالی حروف
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واجشناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]
-
ارزیابی آموزش الکترونیک
بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درکشده و سودمندی درکشده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر بهکارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]
-
استانداردسازی
استانداردسازی پرسشنامه حضور (PQ3) در محیطهای یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسشنامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]
-
استرس شغلی
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]
-
استعاره
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
استفاده اینترنتی
رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفهای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]
-
استقلال
بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبکهای حل مسأله یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]
-
اسناد بالادستی آموزش و پرورش
شناسایی مؤلفههای فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]
-
اشتیاق شغلی
سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]
-
الگوی گلاسرزفلد
بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]
-
الگوی یادگیری معکوس
بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبکهای حل مسأله یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]
-
انعطافپذیری شناختی
همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفههای انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]
-
انگیزش
بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]
-
انگیزش تحصیلی
ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانشآموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوریهای آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]
-
انگیزه
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
-
ایجاد ارزش مشترک
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسبوکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]
-
اینترنت اشیاء
انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]
-
اینفوگرافیک
بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]
ب
-
بازسازی پس از سانحه
شیوههای آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]
-
بازی وارسازی
تأثیر بازیوارسازی بر واژهآموزی (یادگیری انگلیسی بهعنوان زبان دوم) در دانشآموزان پایهپنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]
-
بازیوارسازی
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
-
بازی ویدئویی
تأثیر بازیهای دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]
-
بحران کووید 19
تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]
-
برنامه مطالعات دانشجویان
رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفهای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]
-
بهبود بلوغ عاطفی
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]
-
بهبود یادگیری
شناسایی مؤلفههای فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]
-
به کارگیری فناوری
ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر بهکارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]
پ
-
پاندمی کرونا
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالشهای اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]
-
پایایی
استانداردسازی پرسشنامه حضور (PQ3) در محیطهای یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسشنامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]
-
پدیدارشناسی
تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]
-
پذیرش فناوری اطلاعات
ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیشبینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانهای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]
-
پرسشنامه
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسبوکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]
-
پشتیبانی فنی و آموزشی
ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درسافزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
ت
-
تئوری بازی
تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]
-
تئوری جریان
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]
-
تجربه زیسته
تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]
-
تحلیل محتوا
بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتابهای درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
تحلیل محتوای کیفی قیاسی
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]
-
تحلیل نقادانه پیام
واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]
-
ترجمه ماشینی
بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]
-
ترجیح شغلی
تأثیر بازیهای دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]
-
تصمیم گیری
انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]
-
تعامل آنلاین
همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفههای انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]
-
تعامل دو سویه
بررسی نظاممند اثرات فنآوریهای نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]
-
تعلق به مکان
بررسی تأثیر ابعاد کالبدی و عاطفی مکان بر حس تعلق: مطالعۀ موردی دبیرستانهای سنتی و مدرن بجنورد [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
تفکر
واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]
-
تفکر طراحی
واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارتهای قرن بیست و یکم: مرور نظاممند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]
-
تلفیق فناوری
تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]
-
تمایل به تداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]
-
تهدید
نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]
-
توانمند سازی
شناسایی مؤلفههای فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]
-
توانمندسازی روانشناختی
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]
-
تولید محتوا
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازندهگرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]
ج
-
جدول پیشتازان
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
چ
-
چابکی سازمانی
ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
-
چالشها
تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]
-
چالش ها
تبیین چالشهای شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
چالش ها و آسیب های مجازی
چالشها و آسیبهای آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همهگیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]
-
چالش ها و تجارب
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالشهای اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]
-
چهارچوب یادگیری الکترونیکی
ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درسافزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
خ
-
خلق مشترک ارزش
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسبوکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]
-
خودتنظیمی
اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبانآموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]
-
خودفرمانی فردی
نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازهگرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]
-
خودکارآمدی
تأثیر بازیهای دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]
د
-
دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر بهکارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]
-
دانشجویان
اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطهای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]
-
دانشجویان
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]
-
دانشجویان
نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]
-
دانشجویان معماری
شیوههای آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]
-
دانشگاه
چالشها و آسیبهای آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همهگیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]
-
دانشگاه پاسخگو
واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی بهنظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]
-
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]
-
دانشگاه فرهنگیان
کیفیتسنجی آموزش مجازی در دوره همهگیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]
-
داور
تأثیر فناوریهای ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]
-
درس افزار
ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درسافزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
درک مطلب
تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیطهای یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]
-
درگیری تحصیلی
تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
-
درگیری شناختی
تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
-
درگیری عاطفی
تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
-
دروس عملی
بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]
-
دروس نظری
بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]
-
دسترسی
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
دستور زبان انگلیسی
بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبکهای حل مسأله یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]
-
دوره اول متوسطه
بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتابهای درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
دوره همه گیری کرونا
چالشها و آسیبهای آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همهگیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]
-
دورۀ ابتدایی
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واجشناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]
ر
-
راهبردهای یادگیری
اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبانآموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]
-
رشته معماری
بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]
-
رضایت ادراک شده دانش آموزان
بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانشآموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]
-
رضایت از آموزش الکترونیک
بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درکشده و سودمندی درکشده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]
-
رضایت شغلی
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]
-
رضایتمندی تحصیلی
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]
-
رقابت و مشارکت
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
-
رهبری دو سوتوان
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]
-
روایی
استانداردسازی پرسشنامه حضور (PQ3) در محیطهای یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسشنامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]
-
روایی و پایایی
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسبوکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]
-
روش بهترین- بدترین
انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]
-
روش تدریس سنتی
مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]
-
روش تدریس معکوس
مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]
-
روندهای آموزشی
بررسی نظاممند اثرات فنآوریهای نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]
-
رویکرد سازندهگرایی
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازندهگرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]
-
رویکرد شایستگی
تعیین ویژگیهای شبیهسازرایانهای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
ز
-
زبان آموزی
تأثیر بازیوارسازی بر واژهآموزی (یادگیری انگلیسی بهعنوان زبان دوم) در دانشآموزان پایهپنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]
س
-
ساخت ابزار
طراحی و روانسنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسبوکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]
-
سازمان جهاد کشاورزی
ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
-
سازمان و مدیریت
ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
-
سازه گرایی اجتماعی
نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازهگرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]
-
سبک آموزش رسمی
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاورهای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]
-
سبک آموزش محاوره ای
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاورهای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]
-
سبکهای حل مسأله
بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبکهای حل مسأله یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتابهای درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
سواد اطلاعاتی
ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان با نگرش به یادگیری مجازی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]
-
سواد دیجیتال
رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانشآموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]
-
سواد رسانهای
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]
-
سواد رسانه ای
واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]
-
سیستم مدیریت یادگیری
ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درسافزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
سیستم مدیریت یادگیری
تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]
ش
-
شبکه اجتماعی دانشآموزان
شناسایی قابلیتهای مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانشآموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]
-
شبکه اجتماعی علمی
شناسایی قابلیتهای مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانشآموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر آموزش سواد رسانهای بر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]
-
شبکه های اجتماعی
تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
-
شبیه ساز آموزشی
تعیین ویژگیهای شبیهسازرایانهای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
-
ششم ابتدایی
تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیطهای یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]
-
شکاف دیجیتال
تبیین چالشهای شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
شکاف دیجیتالی
ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]
ض
-
ضعف
نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]
ط
-
طراحی آموزشی
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازندهگرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]
-
طراحی شبیه ساز
تعیین ویژگیهای شبیهسازرایانهای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
-
طراحی فنی
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازندهگرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]
ع
-
عدالت آموزشی
تبیین چالشهای شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]
-
علاقه مندی
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
علوم تجربی
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاورهای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]
-
عملکرد
بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبکهای حل مسأله یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]
-
عوامل آموزشی
تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیطهای یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]
ف
-
فاوا
ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]
-
فراتحلیل
بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]
-
فرصت
نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]
-
فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی
سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]
-
فضای آموزشی
بررسی نظاممند اثرات فنآوریهای نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]
-
فناروی
تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]
-
فناوری
شناسایی مؤلفههای فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]
-
فناوری
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
فناوری آموزش
شیوههای آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]
-
فناوری رایانهای
ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیشبینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانهای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]
-
فناوری های آموزشی
ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانشآموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوریهای آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]
-
فناوریهای نوین
بررسی نظاممند اثرات فنآوریهای نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]
-
فناوری ورزشی
تأثیر فناوریهای ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]
ق
-
قابلیتهای شبکه اجتماعی
شناسایی قابلیتهای مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانشآموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]
-
قوت
نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]
ک
-
کاربرد
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
کاربردپذیری
رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانشآموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]
-
کاربردها
انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]
-
کارگاه مقدمات بازسازی
شیوههای آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]
-
کتاب درسی فارسی
بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتابهای درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
کتاب درسی نگارش
بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتابهای درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]
-
کرونا
نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]
-
کرونا ویروس
تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]
-
کلاس
تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]
-
کلاس معکوس الکترونیکی
تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]
-
کلیدواژهها: یادگیری خودراهبر
نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]
-
کووید -19
نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همهگیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]
-
کوید 19
رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفهای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]
-
کیفیت آموزشی
واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی بهنظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]
-
کیفیت خدمات آموزشی
بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانشآموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]
-
کیفیت سنجی
کیفیتسنجی آموزش مجازی در دوره همهگیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]
-
کیفیت قضاوت
تأثیر فناوریهای ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]
گ
-
گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]
م
-
ماهیت علم
تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]
-
مجازی درگیری رفتاری
تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]
-
مجموعه خودتنظیمی آنلاین
همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفههای انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]
-
محیط های یادگیری
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالشهای اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]
-
محیط یادگیری الکترونیکی
تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیطهای یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]
-
محیط یادگیری مجازی
استانداردسازی پرسشنامه حضور (PQ3) در محیطهای یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسشنامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]
-
مدل
واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارتهای قرن بیست و یکم: مرور نظاممند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]
-
مدل ISSM
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]
-
مدل پذیرش فناوری
اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطهای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانشآموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوریهای آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]
-
مدل موفقیت سیستمهای اطلاعاتی دلون و مکلین
بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درکشده و سودمندی درکشده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]
-
مدیریت دانش
ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]
-
مرور نظاممند
واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارتهای قرن بیست و یکم: مرور نظاممند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]
-
مصرف بهینه رسانه
واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]
-
معلمان
ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان با نگرش به یادگیری مجازی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]
-
معلمان
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]
-
معلمان
تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]
-
معماری داخلی
تعیین ویژگیهای شبیهسازرایانهای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]
-
معماری مدرسه
بررسی تأثیر ابعاد کالبدی و عاطفی مکان بر حس تعلق: مطالعۀ موردی دبیرستانهای سنتی و مدرن بجنورد [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
منابع حمایتی
ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درسافزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
مهارت
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
-
مهارت تمرکز
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]
-
مهارت گفتاری
اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبانآموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]
-
مهارتهای اندیشهگری انتقادی
ویژگیهای جمعیتشناختی و مهارتهای اندیشهگری انتقادی هنرجویان فنی و حرفهای کشاورزی: مقایسهای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]
-
مهارت های قرن بیست و یکم
واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارتهای قرن بیست و یکم: مرور نظاممند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]
-
مودل
تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]
-
موفقیت آموزش الکترونیک
بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درکشده و سودمندی درکشده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]
-
موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی
بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانشآموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]
ن
-
نابرابری آموزشی
ویژگیهای جمعیتشناختی و مهارتهای اندیشهگری انتقادی هنرجویان فنی و حرفهای کشاورزی: مقایسهای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]
-
نارساخوانی
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واجشناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]
-
نرم افزار شاد
رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانشآموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]
-
نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری
ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیشبینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانهای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]
-
نگارش زبان
بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]
-
نگرش
ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان با نگرش به یادگیری مجازی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]
-
نگرش
کیفیتسنجی آموزش مجازی در دوره همهگیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]
-
نگرش
هنجاریابی مقیاس درک استعارهای از کارآمدی نرمافزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]
و
-
واژه آموزی
تأثیر بازیوارسازی بر واژهآموزی (یادگیری انگلیسی بهعنوان زبان دوم) در دانشآموزان پایهپنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]
-
واقعیت افزوده
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاورهای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]
-
واقعیت افزوده
طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازندهگرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]
-
ویدئو چک
تأثیر فناوریهای ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]
-
ویژگیهای جمعیتشناختی
ویژگیهای جمعیتشناختی و مهارتهای اندیشهگری انتقادی هنرجویان فنی و حرفهای کشاورزی: مقایسهای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]
ه
-
همبستگی بنیادی
همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفههای انعطافپذیری شناختی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]
-
هنرجویان فنی و حرفهای کشاورزی
ویژگیهای جمعیتشناختی و مهارتهای اندیشهگری انتقادی هنرجویان فنی و حرفهای کشاورزی: مقایسهای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]
ی
-
یادداری
بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]
-
یادگیری
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]
-
یادگیری
شناسایی مؤلفههای فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]
-
یادگیری
مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]
-
یادگیری
بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]
-
یادگیری
تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایتمندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]
-
یادگیری
تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاورهای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان پایه هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]
-
یادگیری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]
-
یادگیری برخط
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالشهای اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]
-
یادگیری سیار
تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالشها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]
-
یادگیری مجازی
ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان با نگرش به یادگیری مجازی در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]
-
یادگیری همتا
تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]
-
یادگیری هوشمند
بررسی نظاممند اثرات فنآوریهای نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]