فصلنامه علمی

آ

  • آموزش شناسایی قابلیت‌های مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانش‌آموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]

  • آموزش انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]

  • آموزش ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]

  • آموزش واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]

  • آموزش آنلاین تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]

  • آموزش از طریق تلفن همراه تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]

  • آموزش الکترونیک بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]

  • آموزش برخط نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]

  • آموزش ریاضی ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]

  • آموزش عالی اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]

  • آموزش غیر رسمی علوم تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]

  • آموزش کارآفرینی تأثیر بازی‌‌‌‌های دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]

  • آموزش مبتنی بر رایانه تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]

  • آموزش مجازی بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]

  • آموزش مجازی چالش‌ها و آسیب‌های آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همه‌گیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]

  • آموزش مجازی کیفیت‌سنجی آموزش مجازی در دوره همه‌گیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]

  • آموزش مجازی همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]

  • آموزش مجازی کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]

  • آموزش معکوس اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]

  • آموزش و پرورش تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]

ا

  • ابزار آموزشی بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

  • اثر بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]

  • اثربخشی بیرونی آموزش الکترونیکی واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی به‌نظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]

  • اثربخشی یادگیری الکترونیکی نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]

  • اجتماع یادگیری تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]

  • ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]

  • ارائۀ متوالی حروف تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]

  • ارزیابی آموزش الکترونیک بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]

  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]

  • استاندارد‌‌سازی استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]

  • استرس شغلی نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]

  • استعاره هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • استفاده اینترنتی رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]

  • استقلال بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]

  • اسناد بالادستی آموزش و پرورش شناسایی مؤلفه‌های فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]

  • اشتیاق شغلی سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]

  • الگوی گلاسرزفلد بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]

  • الگوی یادگیری معکوس بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]

  • انعطاف‌پذیری شناختی همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]

  • انگیزش بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]

  • انگیزش تحصیلی تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]

  • انگیزش تحصیلی ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوری‌های آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]

  • انگیزه بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

  • ایجاد ارزش مشترک طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]

  • اینترنت اشیاء انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]

  • اینفوگرافیک بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]

ب

  • بازسازی پس از سانحه شیوه‌های آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]

  • بازی وارسازی تأثیر بازی‌وارسازی بر واژه‌آموزی (یادگیری انگلیسی به‌عنوان زبان دوم) در دانش‌آموزان پایه‌پنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]

  • بازیوارسازی بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

  • بازی ویدئویی تأثیر بازی‌‌‌‌های دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]

  • بحران کووید 19 تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالش‌ها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]

  • برنامه مطالعات دانشجویان رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]

  • بهبود بلوغ عاطفی تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]

  • بهبود یادگیری شناسایی مؤلفه‌های فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]

  • به کارگیری فناوری ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]

پ

  • پاندمی کرونا کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]

  • پایایی استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]

  • پدیدارشناسی تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالش‌ها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]

  • پذیرش فناوری اطلاعات ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیش‌بینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانه‌ای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]

  • پرسشنامه طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]

  • پشتیبانی فنی و آموزشی ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]

ت

  • تئوری بازی تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]

  • تئوری جریان عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]

  • تجربه زیسته تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالش‌ها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]

  • تحلیل محتوا بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

  • تحلیل محتوای کیفی قیاسی تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]

  • تحلیل نقادانه پیام واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]

  • ترجمه ماشینی بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]

  • ترجیح شغلی تأثیر بازی‌‌‌‌های دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]

  • تصمیم گیری انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]

  • تعامل آنلاین همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]

  • تعامل دو سویه بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]

  • تعلق به مکان بررسی تأثیر ابعاد کالبدی و عاطفی مکان بر حس تعلق: مطالعۀ موردی دبیرستان‌های سنتی و مدرن بجنورد [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • تفکر واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]

  • تفکر طراحی واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارت‌های قرن بیست و یکم: مرور نظام‌مند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]

  • تلفیق فناوری تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]

  • تمایل به تداوم استفاده از یادگیری الکترونیکی عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]

  • تهدید نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]

  • توانمند سازی شناسایی مؤلفه‌های فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]

  • توانمندسازی روانشناختی نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]

  • تولید محتوا طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]

ج

  • جدول پیشتازان بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

چ

  • چابکی سازمانی ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]

  • چالش‌ها تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالش‌ها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]

  • چالش ها تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]

  • چالش ها و آسیب های مجازی چالش‌ها و آسیب‌های آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همه‌گیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]

  • چالش ها و تجارب کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]

  • چهارچوب یادگیری الکترونیکی ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]

ح

  • حس تعلق بررسی تأثیر ابعاد کالبدی و عاطفی مکان بر حس تعلق: مطالعۀ موردی دبیرستان‌های سنتی و مدرن بجنورد [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • حضور استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]

خ

  • خلق مشترک ارزش طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]

  • خودتنظیمی اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]

  • خودفرمانی فردی نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]

  • خودکارآمدی تأثیر بازی‌‌‌‌های دیجیتالی بر خودکارآمدی کارآفرینانه و ترجیح شغلی نوجوانان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 339-350]

  • خودکارآمدی تحصیلی مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]

د

  • دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 499-510]

  • دانشجویان اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]

  • دانشجویان تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]

  • دانشجویان نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]

  • دانشجویان معماری شیوه‌های آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]

  • دانشگاه چالش‌ها و آسیب‌های آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همه‌گیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]

  • دانشگاه پاسخگو واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی به‌نظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]

  • دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]

  • دانشگاه فرهنگیان کیفیت‌سنجی آموزش مجازی در دوره همه‌گیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]

  • داور تأثیر فناوری‌های ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]

  • درس افزار ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]

  • درک مطلب تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیط‌های یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]

  • درگیری تحصیلی تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • درگیری شناختی تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • درگیری عاطفی تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • دروس عملی بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]

  • دروس نظری بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]

  • دسترسی هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • دستور زبان انگلیسی بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]

  • دوره اول متوسطه بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

  • دوره همه گیری کرونا چالش‌ها و آسیب‌های آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همه‌گیری کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 805-818]

  • دورۀ ابتدایی تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]

ر

  • راهبردهای یادگیری اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]

  • رشته معماری بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 281-292]

  • رضایت ادراک شده دانش آموزان بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]

  • رضایت از آموزش الکترونیک بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]

  • رضایت شغلی نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]

  • رضایتمندی تحصیلی تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]

  • رقابت و مشارکت بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

  • رهبری دو سوتوان نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]

  • روایی استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]

  • روایی و پایایی طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]

  • روش بهترین- بدترین انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]

  • روش تدریس سنتی مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]

  • روش تدریس معکوس مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]

  • روندهای آموزشی بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]

  • رویکرد سازنده‌گرایی طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]

  • رویکرد شایستگی تعیین ویژگی‌های شبیه‌سازرایانه‌ای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]

ز

  • زبان آموزی تأثیر بازی‌وارسازی بر واژه‌آموزی (یادگیری انگلیسی به‌عنوان زبان دوم) در دانش‌آموزان پایه‌پنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]

س

  • ساخت ابزار طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 619-634]

  • سازمان جهاد کشاورزی ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]

  • سازمان و مدیریت ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]

  • سازه گرایی اجتماعی نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازه‌گرایی اجتماعی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 763-778]

  • سبک آموزش رسمی تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]

  • سبک آموزش محاوره ای تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]

  • سبک‌های حل مسأله بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]

  • سواد اطلاعاتی بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

  • سواد اطلاعاتی ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان ‌با نگرش به یادگیری مجازی در دوره‌ پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]

  • سواد دیجیتال رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]

  • سواد رسانه‌ای تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]

  • سواد رسانه ای واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]

  • سیستم مدیریت یادگیری ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]

  • سیستم مدیریت یادگیری تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]

ش

  • شبکه اجتماعی دانش‌آموزان شناسایی قابلیت‌های مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانش‌آموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]

  • شبکه اجتماعی علمی شناسایی قابلیت‌های مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانش‌آموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 401-412]

  • شبکه های اجتماعی تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • شبیه ساز آموزشی تعیین ویژگی‌های شبیه‌سازرایانه‌ای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]

  • ششم ابتدایی تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیط‌های یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]

  • شکاف دیجیتال تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]

  • شکاف دیجیتالی ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]

ض

  • ضعف نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]

ط

  • طراحی آموزشی طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]

  • طراحی شبیه ساز تعیین ویژگی‌های شبیه‌سازرایانه‌ای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]

  • طراحی فنی طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]

ع

  • عدالت آموزشی تبیین چالش‌های شکاف دیجیتال بر اجرای عدالت آموزشی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 263-280]

  • علاقه مندی هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • علوم تجربی تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]

  • عملکرد بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 539-551]

  • عملکرد تحصیلی تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]

  • عوامل آموزشی تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیط‌های یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]

ف

  • فاوا ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 553-570]

  • فراتحلیل بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]

  • فرصت نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]

  • فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 605-618]

  • فضای آموزشی بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]

  • فناروی تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]

  • فناوری شناسایی مؤلفه‌های فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]

  • فناوری هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • فناوری آموزش شیوه‌های آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]

  • فناوری رایانه‌ای ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیش‌بینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانه‌ای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]

  • فناوری های آموزشی ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوری‌های آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]

  • فناوری‌های نوین بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]

  • فناوری ورزشی تأثیر فناوری‌های ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]

ق

  • قابلیت‌های شبکه اجتماعی شناسایی قابلیت‌های مدیریتی شبکه اجتماعی علمی دانش‌آموزی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 27-48]

  • قوت نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]

ک

  • کاربرد هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • کاربردپذیری رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]

  • کاربردها انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 363-386]

  • کارگاه مقدمات بازسازی شیوه‌های آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 157-168]

  • کتاب درسی فارسی بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

  • کتاب درسی نگارش بررسی جایگاه سواد اطلاعاتی در کتاب‌های درسی فارسی و نگارش دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 1-12]

  • کرونا نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 707-722]

  • کرونا ویروس تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]

  • کلاس تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]

  • کلاس معکوس الکترونیکی تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 413-422]

  • کلیدواژه‌ها: یادگیری خودراهبر نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]

  • کووید -19 نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 571-589]

  • کوید 19 رابطه استفاده از اینترنت با برنامه مطالعه دانشجویان در زمان شیوع پاندمی کوید19 (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 423-437]

  • کیفیت آموزشی واکاوی مؤلفه های اثربخشی بیرونی یادگیری الکترونیکی به‌نظور ارائه چارچوبی برای ایجاد تحول کیفی در نظام آموزش عالی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 221-236]

  • کیفیت خدمات آموزشی بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]

  • کیفیت سنجی کیفیت‌سنجی آموزش مجازی در دوره همه‌گیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]

  • کیفیت قضاوت تأثیر فناوری‌های ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]

گ

م

  • ماهیت علم تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 779-792]

  • مجازی درگیری رفتاری تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 49-58]

  • مجموعه خودتنظیمی آنلاین همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]

  • محیط های یادگیری کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]

  • محیط یادگیری الکترونیکی تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیط‌های یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 13-26]

  • محیط‌‌ یادگیری مجازی استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 467-482]

  • مدل واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارت‌های قرن بیست و یکم: مرور نظام‌مند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]

  • مدل ISSM عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]

  • مدل پذیرش فناوری اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 307-322]

  • مدلسازی ساختاری تفسیری ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوری‌های آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 681-694]

  • مدل موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی دلون و مک‌لین بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]

  • مدیریت دانش ارتباط بین چابکی سازمانی و مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی (مطالعه موردی استان تهران) [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 293-306]

  • مرور نظاممند واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارت‌های قرن بیست و یکم: مرور نظام‌مند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]

  • مصرف بهینه رسانه واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 735-748]

  • معلمان ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان ‌با نگرش به یادگیری مجازی در دوره‌ پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]

  • معلمان نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 511-524]

  • معلمان تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 661-680]

  • معماری داخلی تعیین ویژگی‌های شبیه‌سازرایانه‌ای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 119-134]

  • معماری مدرسه بررسی تأثیر ابعاد کالبدی و عاطفی مکان بر حس تعلق: مطالعۀ موردی دبیرستان‌های سنتی و مدرن بجنورد [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • منابع حمایتی ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]

  • مهارت هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

  • مهارت تمرکز تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]

  • مهارت گفتاری اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 635-646]

  • مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی هنرجویان فنی و حرفه‏ای کشاورزی: مقایسه‌ای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]

  • مهارت های قرن بیست و یکم واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارت‌های قرن بیست و یکم: مرور نظام‌مند [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 81-98]

  • مودل تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]

  • موفقیت آموزش الکترونیک بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 191-206]

  • موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 591-604]

ن

  • نابرابری آموزشی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی هنرجویان فنی و حرفه‏ای کشاورزی: مقایسه‌ای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]

  • نارساخوانی تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 59-70]

  • نرم افزار شاد رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 695-706]

  • نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری ارزیابی مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات جهت پیش‌بینی میزان استفاده معلمان از فناوری رایانه‌ای در کلاس درس [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 147-156]

  • نگارش زبان بررسی علمی روند کاربرد ترجمه ماشینی در آموزش زبان و فراتحلیل اثر آن [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 387-400]

  • نگرش ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان ‌با نگرش به یادگیری مجازی در دوره‌ پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]

  • نگرش کیفیت‌سنجی آموزش مجازی در دوره همه‌گیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 525-538]

  • نگرش هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 819-834]

و

  • واژه آموزی تأثیر بازی‌وارسازی بر واژه‌آموزی (یادگیری انگلیسی به‌عنوان زبان دوم) در دانش‌آموزان پایه‌پنجم ابتدایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 723-734]

  • واقعیت افزوده تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]

  • واقعیت افزوده طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 869-891]

  • ویدئو چک تأثیر فناوری‌های ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 351-362]

  • ویژگی‌های جمعیت‌شناختی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی هنرجویان فنی و حرفه‏ای کشاورزی: مقایسه‌ای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]

ه

  • همبستگی بنیادی همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 793-804]

  • هنرجویان فنی و حرفه‌ای کشاورزی ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی هنرجویان فنی و حرفه‏ای کشاورزی: مقایسه‌ای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 853-868]

ی

  • یادداری بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]

  • یادگیری بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 237-248]

  • یادگیری شناسایی مؤلفه‌های فناوری یادگیری در آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 169-190]

  • یادگیری مقایسة تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس با روش تدریس سنتی در یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی درس فارسی [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 249-261]

  • یادگیری بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 749-762]

  • یادگیری تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 439-450]

  • یادگیری تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 451-466]

  • یادگیری الکترونیکی عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 483-498]

  • یادگیری برخط کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی [دوره 16، شماره 4، 1401، صفحه 835-852]

  • یادگیری سیار تجربه زیسته دانشجویان از یادگیری سیار در بحران کووید 19؛ بررسی پدیدارشناسی چالش‌ها [دوره 16، شماره 2، 1401، صفحه 323-338]

  • یادگیری مجازی ارتباط سواد اطلاعاتی معلمان ‌با نگرش به یادگیری مجازی در دوره‌ پاندمی کووید-19 [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 135-146]

  • یادگیری همتا تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر [دوره 16، شماره 1، 1401، صفحه 207-220]

  • یادگیری هوشمند بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده [دوره 16، شماره 3، 1401، صفحه 647-659]