آ
-
آراسته، حمیدرضا
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنیوحرفهای در نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 19-32]
-
آقاموسی، رضا
طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود کیفی آموزش و اشتغالزایی (مطالعه موردی: آموزشگاههای فنی و حرفهای شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 707-721]
-
آیتی، محسن
طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 723-742]
ا
-
ابراهیم پور، رضا
ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-50]
-
ابراهیم زاده، فاطمه
شاخص های طراحی مؤثر بر دلبستگی دانش آموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 191-205]
-
ابولقاسمی، مهدی
بررسی تأثیر روش یادگیری معکوس بر روی نگرش و عملکرد در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-8]
-
احمدی، فاطمه
ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطهی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 519-530]
-
ادیب، یوسف
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه و کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 305-319]
-
ارغیانی، مصطفی
مولفههای موثر بر ارتقای حس جمعی در فضاهای آموزشی دبیرستان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 153-164]
-
اشرف گنجوئی، محمدعلی
ارزیابی اثربخشی شیوه های استفاده از محرک های بصری در خلاقیت طراحی دانشجویان معماری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 291-304]
-
اصغری، ملیحه
آسیبشناسی گسترش شاخههای فنیوحرفهای و کاردانش در شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 165-180]
-
اصغری، نسیم
بررسی دانش پداگوژی محتوای معلمان و دانشجومعلمان در حوزه استدلال تناسبی با تمرکز بر فعالیت آموزش حل مسأله در گونههای معنایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 249-260]
-
الیاسی، علی اصغر
تبیین ابعاد دانشگاه کارآفرین در دانشگاه فنی و حرفهای منطقه 8 (مازندران، گلستان و سمنان) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 351-364]
-
امیر تیموری، محمد حسن
بررسی تأثیر بهکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مسأله [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 9-18]
-
امیری، سید حمید
ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-50]
-
ایمان زاده، علی
اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه پنجم شهرستان مرند [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 419-428]
ب
-
بادله، علیرضا
تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 611-622]
-
بخشعلیزاده، شهرناز
شایستگیهای مورد نیاز اعضای هیأتعلمی برای تدریس در مؤسسات آموزش عالی در عصر فناوری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 83-100]
-
بساقزاده، علیرضا
ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-50]
-
بصیری، ناصر
ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطهی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 519-530]
-
بهداروند، مهسا
مقایسه تطبیقی چگونگی ارتباط میان فضای آموزشی و نیایشی در مسجد-مدرسههای دوره تیموری و صفوی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-610]
-
بهروز، سیدمحمد
مطالعۀ فراهمسازیهای یادگیری کودکان در محیطهای شهری و روستایی شهرستانهای مشهد و شیروان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 801-814]
-
بیطرف، سمیه
آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیتهای محیطی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 567-578]
پ
-
پریش، فریدون
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر انتقادی با استفاده از فناوریهای آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 465-478]
-
پورتوکلی، اسما
طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
-
پورروستایی اردکانی، سعید
اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانشآموزان با نارسایی ذهنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 429-438]
-
پورکریمی، جواد
شناسایی مؤلفههای ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 321-337]
-
پورنگ، افسانه
بررسی دانش پداگوژی محتوای معلمان و دانشجومعلمان در حوزه استدلال تناسبی با تمرکز بر فعالیت آموزش حل مسأله در گونههای معنایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 249-260]
-
پیری، سعید
شاخص های طراحی مؤثر بر دلبستگی دانش آموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 191-205]
ت
-
تقوایی یزدی، مریم
توسعه اکوسیستمهای کارآفرینی دانشگاه برمبنای تقویت استارت آپهای فناورانه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 757-776]
-
تقی پناهی، فاطمه
بررسی مؤلفههای موفقیت تولید و اشتراک محتوای آموزشی در اینستاگرام بر اساس تحلیل تعامل انسان و اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 777-792]
-
تقی پور، ملیحه
بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 545-554]
-
تقی نژاد، پروانه
بررسی مفهوم کارآفرینی در آموزش عالی کشور: مروری نظاممند بر مقالات پژوهشی آموزش کارآفرینی با رویکرد تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 555-566]
ج
-
جعفرآبادی آشتیانی، محمد
آموزش الکترونیکی ریاضی مبتنی بر حل مسئله با طراحی نرمافزار جدید و بررسی تأثیر آن بر عملکرد ریاضی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 207-222]
-
جعفری، اسماعیل
تجربه زیسته دانشجویان از عدالت در دورههای آموزش مجازی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 222-238]
-
جعفری سیسی، میلاد
تأثیر بازیوارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 657-672]
ح
-
حاجی قاسمی، محمد جواد
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنیوحرفهای در نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 19-32]
-
حامدی نسب، صادق
طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 723-742]
-
حبیبی آذر، افسانه
پدیدارشناسی تجربیات زیسته معلمان در مورد چالشهای برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 743-756]
-
حجازی، سمانه
شناسایی مؤلفههای ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 321-337]
-
حجازی، صبا
ارزیابی ارتباط آموزش و کار حرفهای در رشته معماری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 365-378]
-
حسنی جعفری، فتانه
مقایسه یادگیری الکترونیکی در راهبرد مهارتهای خودتنظیمی و انگیزشتحصیلی در مدارس عادی و الکترونیکی در رشتهی علومتجربی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 51-60]
-
حسین زاده نباتی، مریم
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه و کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 305-319]
-
حصاری، پدرام
روشهای انعطافپذیری در بهروزرسانی معماری و رویکردهای آموزشی مدارس [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 181-190]
-
حمیدی، فریده
بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 649-656]
-
حمیدی فر، فاطمه
الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد نوظهور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 531-544]
-
حیاتی، حامد
مقایسه تطبیقی چگونگی ارتباط میان فضای آموزشی و نیایشی در مسجد-مدرسههای دوره تیموری و صفوی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 591-610]
-
حیدری، سولماز
بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 545-554]
خ
-
خورسندی طاسکوه، علی
چالشهای توسعه حرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 479-490]
-
خورشیدی، عباس
الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد نوظهور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 531-544]
-
خوش نشین، زهره
امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 695-706]
د
-
دانا، امیر
دیدگاه معلمین و دانشآموزان پیرامون استفاده از فناوری آموزشی در درس تربیتبدنی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 793-800]
-
دانشمند، بدرالسادات
طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
-
دیانی، محمد حسین
بررسی مؤلفههای موفقیت تولید و اشتراک محتوای آموزشی در اینستاگرام بر اساس تحلیل تعامل انسان و اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 777-792]
-
دیوانی، مرضیه
طراحی سیستم مترجم مبتنی بر آواتار زبان فارسی به زبان اشاره فارسی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 277-290]
ر
-
رحیمی، زهرا
بررسی تواناییفضایی دانشآموزان دختر و پسر در پایههای دهم و یازدهم با توجه به عاملهای تجسم فضایی، دورانذهنی و جهتیابی فضایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 379-394]
-
رحیمی، مهرک
ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-50]
-
رحیمی دوست، غلامحسین
بررسی مهارتهای تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 61-71]
-
رحیمی کینچا، داود
چالشهای توسعه حرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 479-490]
-
رستمی نژاد، محمد علی
طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 723-742]
-
رسولی کناری، عبدالرضا
طراحی سیستم مترجم مبتنی بر آواتار زبان فارسی به زبان اشاره فارسی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 277-290]
-
رنجبرفرد، مینا
مقایسه ارزشیابی سه روش آموزش مبتنی بازی، آموزش از طریق کار با نرمافزار تخصصی و آموزش سنتی از منظر دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 635-647]
-
روانمهر، رضا
سیستم پیشنهاددهنده مبتنی بر اعتماد در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از خوشهبندی فازی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 439-464]
-
روحی، صمد
بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 239-248]
-
ریحانی، ابراهیم
بررسی تواناییفضایی دانشآموزان دختر و پسر در پایههای دهم و یازدهم با توجه به عاملهای تجسم فضایی، دورانذهنی و جهتیابی فضایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 379-394]
ز
-
زارعی، اقبال
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای تفکر خلاق برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 579-590]
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
چالشهای توسعه حرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 479-490]
-
زمانی، بی بی عشرت
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر انتقادی با استفاده از فناوریهای آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 465-478]
-
زندوکیلی، مهشید
مقایسه ارزشیابی سه روش آموزش مبتنی بازی، آموزش از طریق کار با نرمافزار تخصصی و آموزش سنتی از منظر دانشجویان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 635-647]
-
زندیه، عطیه
روشهای انعطافپذیری در بهروزرسانی معماری و رویکردهای آموزشی مدارس [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 181-190]
-
زندیه، مهدی
روشهای انعطافپذیری در بهروزرسانی معماری و رویکردهای آموزشی مدارس [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 181-190]
س
-
سالمیان، فردین
بررسی تأثیر بهکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مسأله [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 9-18]
-
ستاری ساربانقلی، حسن
بررسی کیفیت فرایند آموزش درس مقدمات طراحی معماری (2) در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 815-835]
-
سخاوت، یونس
بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 239-248]
-
سراجی، فرهاد
مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 261-275]
-
سراجی، فرهاد
طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفهای دانشجو معلمان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 723-742]
-
سلیمانی، نسیم
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر انتقادی با استفاده از فناوریهای آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 465-478]
-
سماوی، عبدالوهاب
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای تفکر خلاق برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 579-590]
-
سیدعلیان، سیده محبوبه
تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی و فناوری اطلاعات در بهبود یادگیری ریاضیات دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 683-694]
-
سیف نراقی، مریم
بررسی مفهوم کارآفرینی در آموزش عالی کشور: مروری نظاممند بر مقالات پژوهشی آموزش کارآفرینی با رویکرد تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 555-566]
ش
-
شاهورانی سمنانی، احمد
بررسی دانش پداگوژی محتوای معلمان و دانشجومعلمان در حوزه استدلال تناسبی با تمرکز بر فعالیت آموزش حل مسأله در گونههای معنایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 249-260]
-
شریعتمداری، مهدی
الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد نوظهور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 531-544]
-
شفایی، مینو
ارزیابی ارتباط آموزش و کار حرفهای در رشته معماری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 365-378]
-
شمسی، محبوبه
طراحی سیستم مترجم مبتنی بر آواتار زبان فارسی به زبان اشاره فارسی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 277-290]
ص
-
صالح صدق پور، بهرام
مبانی هستیشناسی کمال آفرینی در طراحی مکانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 139-152]
-
صالح صدق پور، بهرام
آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیتهای محیطی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 567-578]
-
صالحی، کیوان
تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی و فناوری اطلاعات در بهبود یادگیری ریاضیات دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 683-694]
-
صالحی، محمد
تبیین ابعاد دانشگاه کارآفرین در دانشگاه فنی و حرفهای منطقه 8 (مازندران، گلستان و سمنان) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 351-364]
-
صالحی، محمد
توسعه اکوسیستمهای کارآفرینی دانشگاه برمبنای تقویت استارت آپهای فناورانه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 757-776]
-
صدوقی، زهرا
مبانی هستیشناسی کمال آفرینی در طراحی مکانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 139-152]
-
صفاری، یاسمن
تأثیر بازیوارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 657-672]
-
صفایی، نصرت
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارتهای تفکر خلاق برای دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 579-590]
ض
-
ضرغامی، اسماعیل
مطالعۀ فراهمسازیهای یادگیری کودکان در محیطهای شهری و روستایی شهرستانهای مشهد و شیروان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 801-814]
ط
-
طالبی، بهنام
پدیدارشناسی تجربیات زیسته معلمان در مورد چالشهای برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 743-756]
-
طاهرطلوع دل، محمدصادق
مبانی هستیشناسی کمال آفرینی در طراحی مکانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 139-152]
-
طاهری، مرتضی
چالشهای توسعه حرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 479-490]
-
طهماسبی پور، نجف
بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 649-656]
ع
-
عابدینی علوی، حسین
تبیین اهداف برنامه درسی مبتنی بر تربیت معلم پژوهنده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 395-408]
-
عارفی، محبوبه
شایستگیهای مورد نیاز اعضای هیأتعلمی برای تدریس در مؤسسات آموزش عالی در عصر فناوری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 83-100]
-
عباس پور، عباس
چالشهای توسعه حرفهای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 479-490]
-
عباسی، ابوالفضل
مقایسه یادگیری الکترونیکی در راهبرد مهارتهای خودتنظیمی و انگیزشتحصیلی در مدارس عادی و الکترونیکی در رشتهی علومتجربی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 51-60]
-
عباسی، حامد
مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانهای نئو - نئو و الگوی چند رسانهای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 73-82]
-
عباسیان، حسین
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنیوحرفهای در نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 19-32]
-
عباسی کسانی، حامد
بررسی تأثیر بهکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مسأله [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 9-18]
-
عباسی کسانی، حامد
مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 261-275]
-
عظمتی، حمید رضا
بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 545-554]
-
عظمتی، حمیدرضا
مبانی هستیشناسی کمال آفرینی در طراحی مکانهای آموزشی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 139-152]
-
عظیمی، سیدامین
بررسی میزان توجه به مؤلفههای تفکر انتقادی با استفاده از فناوریهای آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 465-478]
-
علم الهدی، جمیله
تجربه زیسته دانشجویان از عدالت در دورههای آموزش مجازی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 222-238]
-
علی آبادی، خدیجه
مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانهای نئو - نئو و الگوی چند رسانهای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 73-82]
-
علی پور، نسرین
طراحی الگوی مؤلفههای مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 503-518]
-
علیزاده، فرشته
بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 239-248]
-
علی نژاد، مهرانگیز
طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 119-138]
غ
-
غریب پور، افرا
بررسی کیفیت فرایند آموزش درس مقدمات طراحی معماری (2) در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 815-835]
-
غلامرضایی، حمیدرضا
تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 611-622]
ف
-
فارغ، سید علی
تأثیر بازیوارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 657-672]
-
فاطمی، عادل
طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود کیفی آموزش و اشتغالزایی (مطالعه موردی: آموزشگاههای فنی و حرفهای شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 707-721]
-
فتح آبادی، روح الله
اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانشآموزان با نارسایی ذهنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 429-438]
-
فتحی زادان، اعظم
دیدگاه معلمین و دانشآموزان پیرامون استفاده از فناوری آموزشی در درس تربیتبدنی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 793-800]
-
فتحی واجارگاه، کورش
شایستگیهای مورد نیاز اعضای هیأتعلمی برای تدریس در مؤسسات آموزش عالی در عصر فناوری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 83-100]
-
فرازکیش، مهدیه
ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 101-117]
ق
-
قاسم تبار، سید عبدالله
امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 695-706]
-
قاسمی، فرج اله
بررسی تواناییفضایی دانشآموزان دختر و پسر در پایههای دهم و یازدهم با توجه به عاملهای تجسم فضایی، دورانذهنی و جهتیابی فضایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 379-394]
-
قاسمی ارگنه، محمد
اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانشآموزان با نارسایی ذهنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 429-438]
-
قربانی، سعید
دیدگاه معلمین و دانشآموزان پیرامون استفاده از فناوری آموزشی در درس تربیتبدنی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 793-800]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
سواد اطلاعاتی مبتنی بر مووک در اعضای هیأت علمی: (مطالعه موردی؛ دانشگاه الزهرا (س)) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 491-502]
-
قشمی، محمد امین
بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 673-682]
ک
-
کاظمی، الهام
بررسی کیفیت فرایند آموزش درس مقدمات طراحی معماری (2) در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 815-835]
-
کاظمی، زهرا
بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 649-656]
-
کاملی، محسن
آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیتهای محیطی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 567-578]
-
کریم زاده، بهزاد
سنجش درجهتوسعهیافتگی و محرومیت آموزشی شهرستانهای استان سیستانوبلوچستان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 409-418]
-
کریم زاده، مجید
سنجش درجهتوسعهیافتگی و محرومیت آموزشی شهرستانهای استان سیستانوبلوچستان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 409-418]
-
کریمی مهرآبادی، محمد صادق
سواد اطلاعاتی مبتنی بر مووک در اعضای هیأت علمی: (مطالعه موردی؛ دانشگاه الزهرا (س)) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 491-502]
-
کمرئی، علیرضا
الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد نوظهور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 531-544]
-
کیامنش، علیرضا
شایستگیهای مورد نیاز اعضای هیأتعلمی برای تدریس در مؤسسات آموزش عالی در عصر فناوری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 83-100]
-
کیهان، جواد
پدیدارشناسی تجربیات زیسته معلمان در مورد چالشهای برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت آموزشوپرورش [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 743-756]
ل
-
لطیف زاده، کیهان
ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 33-50]
-
لیاقت دار، محمد جواد
تبیین اهداف برنامه درسی مبتنی بر تربیت معلم پژوهنده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 395-408]
م
-
مالمیر، رضا
مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 261-275]
-
مثنوی، امیر
بررسی مهارتهای تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 61-71]
-
مجدم، محمد
امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 695-706]
-
محسنی، علیرضا
اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانشآموزان با نارسایی ذهنی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 429-438]
-
محمدرضایی، رضوان
سیستم پیشنهاددهنده مبتنی بر اعتماد در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از خوشهبندی فازی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 439-464]
-
محمدزاده، رحمت
بررسی کیفیت فرایند آموزش درس مقدمات طراحی معماری (2) در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 815-835]
-
محمدی، حسنعلی
بررسی تأثیر روش یادگیری معکوس بر روی نگرش و عملکرد در درس ریاضی دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 1-8]
-
محمودی، امیرحسین
الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد نوظهور) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 531-544]
-
محمودی، فیروز
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه و کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 305-319]
-
مضطرزاده، حامد
بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 545-554]
-
معصومی، الهه
توسعه اکوسیستمهای کارآفرینی دانشگاه برمبنای تقویت استارت آپهای فناورانه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 757-776]
-
منتظر، غلامعلی
ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 101-117]
-
منتظری، زهراسادات
طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود کیفی آموزش و اشتغالزایی (مطالعه موردی: آموزشگاههای فنی و حرفهای شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 707-721]
-
مهدیزاده سراج، فاطمه
شاخص های طراحی مؤثر بر دلبستگی دانش آموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 191-205]
-
موسوی، فریبا
بررسی مهارتهای تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 61-71]
ن
-
نادری، عزت الله
بررسی مفهوم کارآفرینی در آموزش عالی کشور: مروری نظاممند بر مقالات پژوهشی آموزش کارآفرینی با رویکرد تحلیل مضمونی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 555-566]
-
نارنجی ثانی، فاطمه
شناسایی مؤلفههای ارزشیابی نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 321-337]
-
نجاتی، رضا
رابطهی بین مشارکت فعال و پیشرفت تحصیلی در کلاس زبان انگلیسی برخط پس از شیوع کووید 19 در ایران [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 623-634]
-
نجفی، علی
امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 695-706]
-
ندیمی، حمید
ارزیابی اثربخشی شیوه های استفاده از محرک های بصری در خلاقیت طراحی دانشجویان معماری [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 291-304]
-
نصیری، فخرالسادات
بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی کارآفرینانه [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 673-682]
-
نعامی، عبدا...
طراحی و اعتباریابی الگوی بهبود کیفی آموزش و اشتغالزایی (مطالعه موردی: آموزشگاههای فنی و حرفهای شهر تهران) [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 707-721]
-
نعمانوف، منصور
آموزش الکترونیکی ریاضی مبتنی بر حل مسئله با طراحی نرمافزار جدید و بررسی تأثیر آن بر عملکرد ریاضی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 207-222]
-
نوروزی، داریوش
طراحی الگوی مؤلفههای مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 503-518]
-
نوروزیان ملکی، سعید
شاخص های طراحی مؤثر بر دلبستگی دانش آموزان در فضاهای باز مدارس از دیدگاه متخصصان معماری [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 191-205]
-
نوریان، محمد
طراحی الگوی مؤلفههای مؤثر بر کیفیت محیطهای یادگیری الکترونیکی [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 503-518]
-
نوکاریزی، محسن
بررسی مؤلفههای موفقیت تولید و اشتراک محتوای آموزشی در اینستاگرام بر اساس تحلیل تعامل انسان و اطلاعات [دوره 15، شماره 4، 1400، صفحه 777-792]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنیوحرفهای در نظام آموزشی ایران [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 19-32]
-
نیائی، سودابه
اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه پنجم شهرستان مرند [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 419-428]
-
نیستانی، محمد رضا
تبیین اهداف برنامه درسی مبتنی بر تربیت معلم پژوهنده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 395-408]
-
نیک عمل، مهدی
ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطهی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم) [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 519-530]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تبیین اهداف برنامه درسی مبتنی بر تربیت معلم پژوهنده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 395-408]
و
-
واحدی، شهرام
اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانشآموزان پایه پنجم شهرستان مرند [دوره 15، شماره 3، 1400، صفحه 419-428]
-
واحدی، وحیده سادات
بررسی میزان اثربخشی لغتنامه الکترونیکی بر فراگیری واژگان زبانآموزان با رویکرد فراتحلیل [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 339-349]
ه
-
هاشمی، تورج
آسیبشناسی گسترش شاخههای فنیوحرفهای و کاردانش در شهرستان تبریز [دوره 15، شماره 1، 1399، صفحه 165-180]
-
همایونی بخشایش، نسرین
تجربه زیسته دانشجویان از عدالت در دورههای آموزش مجازی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 222-238]
ی
-
یوسفی، رضا
تبیین ابعاد دانشگاه کارآفرین در دانشگاه فنی و حرفهای منطقه 8 (مازندران، گلستان و سمنان) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 351-364]