فصلنامه علمی

آ

  • آزمون تی بررسی کیفیت ترجمه ماشینی متون انگلیسی به فارسی و میزان موفقیت آن در درک مطلب [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 393-404]

  • آزمون شخصیت دست نگاره های مفهومی بازنمای شخصیت دانشجویان رشته معماری (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 303-314]

  • آسیب شناسی آسیب شناسی برنامه درسی کار وفناوری در مقطع متوسطه اول: مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 261-272]

  • آسیب ها آسیب شناسی هنرستان ها و مراکز آموزش کشاورزی از نظر هنرجویان، مدیران و آموزشگران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 629-642]

  • آموزش تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

  • آموزش ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 189-197]

  • آموزش تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 571-582]

  • آموزش مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 657-670]

  • آموزش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در استقبال از دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فرش‌بافی در فرهنگسراهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 981-990]

  • آموزش تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 835-846]

  • آموزش مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 847-866]

  • آموزش استقرایی بررسی تأثیر روش آموزش استقرایی بر نتایج طراحی در درس طراحی معماری 4 (نمونه موردی: دانشگاه خیام مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 991-1000]

  • آموزش الکترونیکی اثربخشی خودآموزهای آنلاین سواد اطلاعاتی بر یادگیری دانشجویان: مرور نظام مند [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

  • آموزش الکترونیکی تعیین اهمیت اجزای تشکیل دهنده آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 27-35]

  • آموزش رباتیک تأثیرآموزش رباتیک بر مهارت‌های حل مسئله درس فیزیک دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 331-340]

  • آموزش ریاضی تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 591-602]

  • آموزش ریاضی توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 643-656]

  • آموزش شیمی تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 49-61]

  • آموزش عالی اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 157-168]

  • آموزش عالی سنجش میزان تأثیرگذاری واقعیت مجازی بر یک بازی جدّی با هدف مهارت‌آموزی ارائه شفاهی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 891-900]

  • آموزش عالی بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 915-936]

  • آموزش معماری سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 181-188]

  • آموزش و پرورش توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 493-505]

  • آموزشی دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

ا

  • اثبات توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 643-656]

  • اجزاء تعیین اهمیت اجزای تشکیل دهنده آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 27-35]

  • ادگیری الکترونیکی ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • ارائه شفاهی سنجش میزان تأثیرگذاری واقعیت مجازی بر یک بازی جدّی با هدف مهارت‌آموزی ارائه شفاهی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 891-900]

  • ارتباط ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 521-532]

  • استادان دانشگاه فراتحلیل تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]

  • استاندارد دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

  • استان کرمانشاه آسیب شناسی هنرستان ها و مراکز آموزش کشاورزی از نظر هنرجویان، مدیران و آموزشگران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 629-642]

  • استدلال توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 643-656]

  • استدلال استقرایی تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 901-913]

  • استدلال استنتاجی تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 901-913]

  • استدلال فیزیکی تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 901-913]

  • استعداد مدیریت استعداد مدیران مدارس متوسطه شهر شیراز و ارائه مدل مناسب [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 949-958]

  • استفاده آسیب زا تأثیر آموزش مهارت‌های خودکنترلی با پیگیری گروه مجازی بر کاهش استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 507-519]

  • استقبال شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در استقبال از دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فرش‌بافی در فرهنگسراهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 981-990]

  • استقرار شهر هوشمند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 775-790]

  • اسکمپر" ارزیابی تاثیر تکنیک بارش فکری و اسکمپر بر ارتقا خلاقیت مهارت طراحی معماری [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 689-706]

  • اشتباهات جبری بررسی اشتباهات دانش‌آموزان در ساده کردن عبارت‌های جبری و یافتن منشا این اشتباهات از دیدگاه معلمان ریاضی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 959-970]

  • اعتبار یابی اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 135-144]

  • اقتصاد مقاومتی تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 49-61]

  • الکترونیک دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

  • الگوهای شکلی دومتغیره ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرح‌واره‌های پیش‌نیاز دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 707-722]

  • الگوی5E تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 835-846]

  • الگوی بدیعه پردازی تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 835-846]

  • الگوی طراحی آموزشی مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 813-820]

  • امنیت اینترنتی رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 211-220]

  • انبوه شناسایی و تحلیل ویژگی‌های معرفت‌شناسی موک(دوره‌ها و انبوه) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 431-442]

  • انتخاب واحد پیش‌بینی و تحلیل عملکرد دانشجویان به کمک تکنیک‌های داده‌کاوی به منظور بهبود عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 821-834]

  • انگیزش تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 877-890]

  • اهمال کاری تحصیلی تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 221-230]

  • ایران بررسی تاثیر خودتوسعه‌ای بر پیشرفت تحصیلی درس آمار دانشجویان ایران و روسیه با میانجی‌گری به‌کارگیری فناوری‌های آموزش از راه دور توسط اساتید [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 383-392]

  • اینترنت رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 211-220]

  • اینترنت اشیاء اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 157-168]

ب

  • بار شناختی مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 813-820]

  • بازخورد دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

  • بازدید میدانی سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 181-188]

  • بازی جدّی سنجش میزان تأثیرگذاری واقعیت مجازی بر یک بازی جدّی با هدف مهارت‌آموزی ارائه شفاهی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 891-900]

  • بازی رایانه ای بررسی تأثیر بازی‌سازی رایانه‌ای بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 739-748]

  • بازی سازی بررسی تأثیر بازی‌سازی رایانه‌ای بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 739-748]

  • باور دبیران تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 591-602]

  • بحث‌های گروهی تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 901-913]

  • بدفهمی بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 765-774]

  • برنامه درسی توسعه‌حرفه‌ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 109-121]

  • برنامه درسی آسیب شناسی برنامه درسی کار وفناوری در مقطع متوسطه اول: مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 261-272]

  • برنامه درسی کاوشی پدیدارشناسانه بر تعیین مهارت های اساسی برنامه درسی کار و فناوری [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 369-381]

  • برنامه درسی واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 749-764]

  • بهره وری آموزشی مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 813-820]

  • بهینه‌سازی یادگیری شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 937-948]

  • بومیان دیجیتال اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 135-144]

  • بیان تصویری فراپرسپکتیو، ارائه روشی جهت ترسیم پرسپکتیو بر مبنای شیوه‌های بیان تصویری در معماری گذشته [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 467-476]

  • بیان معماری فراپرسپکتیو، ارائه روشی جهت ترسیم پرسپکتیو بر مبنای شیوه‌های بیان تصویری در معماری گذشته [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 467-476]

  • بیوفیلیک کنکاشی بر پاسخدهی به بروز کفایت اجتماعی در محیط های یادگیری نوجوانان متاثر از نوع تجربیات طراحی درنگرش بیوفیلیک [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 723-738]

پ

  • پدیدارشناسی توسعه‌حرفه‌ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 109-121]

  • پرسپکتیو فراپرسپکتیو، ارائه روشی جهت ترسیم پرسپکتیو بر مبنای شیوه‌های بیان تصویری در معماری گذشته [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 467-476]

  • پرسشنامه اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 135-144]

  • پروژه محور تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 791-799]

  • پشتیبانی عملکرد الکترونیکی مدل توسعه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی، سازمان‌های دولتی ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 443-454]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی سهم معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم نظری بر پایه داده‌های امتحانات کشوری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 971-980]

ت

  • تاسیسات مکانیکی سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 181-188]

  • تاکسنومی تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 97-108]

  • تحصیلات تکمیلی ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی شناسایی فرایند خلق و یادگیری دانش ملی و بررسی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای هوش ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 477-492]

  • تحلیل متن بررسی کیفیت ترجمه ماشینی متون انگلیسی به فارسی و میزان موفقیت آن در درک مطلب [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 393-404]

  • تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 937-948]

  • تحلیل محتوای ارتباطی تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 49-61]

  • تحلیل معرفت‌شناسی شناسایی و تحلیل ویژگی‌های معرفت‌شناسی موک(دوره‌ها و انبوه) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 431-442]

  • تدریس وارونه تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 145-156]

  • ترجمه ماشینی بررسی کیفیت ترجمه ماشینی متون انگلیسی به فارسی و میزان موفقیت آن در درک مطلب [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 393-404]

  • تصور ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 189-197]

  • تعمیم ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرح‌واره‌های پیش‌نیاز دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 707-722]

  • تعیین اهمیت تعیین اهمیت اجزای تشکیل دهنده آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 27-35]

  • تفکر تابعی ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرح‌واره‌های پیش‌نیاز دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 707-722]

  • تفکر سطح بالا تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-134]

  • تکالیف ساختاریافته تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • تکالیف نیمه ساختاریافته: علوم تربیتی تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • تکنیک دلفی شناسایی فرایند خلق و یادگیری دانش ملی و بررسی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای هوش ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 477-492]

  • تلفن همراه تأثیر آموزش مهارت‌های خودکنترلی با پیگیری گروه مجازی بر کاهش استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 507-519]

  • تمایل رفتاری بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 291-301]

  • توابع مثلثاتی بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 765-774]

  • توسعه حرفه ای توسعه‌حرفه‌ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 109-121]

  • تولید ناخالص داخلی شناسایی فرایند خلق و یادگیری دانش ملی و بررسی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای هوش ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 477-492]

ج

  • جئوجبرا بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 765-774]

  • جو انگیزشی درک شده تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-134]

چ

  • چالش‌ها اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 157-168]

  • چند رسانه ای تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 791-799]

  • چندرسانه‌ای تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 571-582]

  • چند رسانه ای آموزشی مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 813-820]

ح

  • حس تعلق تقویت حس تعلق دانش آموزان به مدرسه با تاکید بر قابلیت های فضایی دبستانها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 273-289]

  • حس دلبستگی سنجش مؤلفه‎های مؤثر بر ارتقای حس دلبستگی در فضای‎ آموزشی (مطالعه موردی:دبیرستانهای بجنورد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 315-329]

  • حل مسأله ریاضی بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 867-875]

  • حل مسئله تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 877-890]

خ

  • خلاقیت ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 189-197]

  • خلاقیت توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 493-505]

  • خلاقیت بررسی تأثیر بازی‌سازی رایانه‌ای بر خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 739-748]

  • خلق و یادگیری دانش ملی شناسایی فرایند خلق و یادگیری دانش ملی و بررسی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای هوش ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 477-492]

  • خواندن و درک مطلب بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 247-259]

  • خودآموز آنلاین اثربخشی خودآموزهای آنلاین سواد اطلاعاتی بر یادگیری دانشجویان: مرور نظام مند [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

  • خودت تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 221-230]

  • خود توسعه ای بررسی تاثیر خودتوسعه‌ای بر پیشرفت تحصیلی درس آمار دانشجویان ایران و روسیه با میانجی‌گری به‌کارگیری فناوری‌های آموزش از راه دور توسط اساتید [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 383-392]

  • خودکارآمدی معلمان تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 145-156]

  • خودکارامدی بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 291-301]

  • خود کنترلی تأثیر آموزش مهارت‌های خودکنترلی با پیگیری گروه مجازی بر کاهش استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 507-519]

د

  • داده‌کاوی آموزشی پیش‌بینی و تحلیل عملکرد دانشجویان به کمک تکنیک‌های داده‌کاوی به منظور بهبود عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 821-834]

  • دانش‌آموزان تأثیرآموزش رباتیک بر مهارت‌های حل مسئله درس فیزیک دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 331-340]

  • دانش آموزان تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-134]

  • دانش آموزان تقویت حس تعلق دانش آموزان به مدرسه با تاکید بر قابلیت های فضایی دبستانها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 273-289]

  • دانش آموزان تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 801-812]

  • دانش آموزان بررسی سهم معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم نظری بر پایه داده‌های امتحانات کشوری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 971-980]

  • دانش‌آموزان پایه یازدهم توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 643-656]

  • دانش آموزان پسر شناسایی مؤلفه‌های محیط کالبدی مدارس با رویکرد یادگیری مشارکتی نمونه موردی: مدارس پسران دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 455-465]

  • دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه دوم بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 765-774]

  • دانش‌آموز محوری راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 341-353]

  • دانشجو تأثیر آموزش مهارت‌های خودکنترلی با پیگیری گروه مجازی بر کاهش استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 507-519]

  • دانشجویان اثربخشی خودآموزهای آنلاین سواد اطلاعاتی بر یادگیری دانشجویان: مرور نظام مند [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

  • دانشجویان تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

  • دانشجویان تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 199-209]

  • دانشجویان تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 583-590]

  • دانشجوی معماری دست نگاره های مفهومی بازنمای شخصیت دانشجویان رشته معماری (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 303-314]

  • دانشکده‌ فنی مهندسی تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 199-209]

  • دانشگاه بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 533-540]

  • دانشگاه صنعتی سیرجان تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 583-590]

  • دانشگاه فرهنگیان تأثیر آموزش مهارت‌های خودکنترلی با پیگیری گروه مجازی بر کاهش استفاده آسیب‌زا از تلفن همراه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 507-519]

  • دانشگاه هرمزگان تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 199-209]

  • دختران تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 801-812]

  • درس ‌افزار الکترونیکی تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 877-890]

  • درس کار و فناوری تعیین اهمیت اجزای تشکیل دهنده آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 27-35]

  • درک مطلب بررسی کیفیت ترجمه ماشینی متون انگلیسی به فارسی و میزان موفقیت آن در درک مطلب [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 393-404]

  • درگیرسازی تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • درگیرسازی انگیزشی تاثیر تکالیف ساختاریافته و نیمه‌ساختاریافته بر درگیرسازی رفتاری و انگیزشی دانشجویان کارشناسی رشته علوم تربیتی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 169-179]

  • دستنگاره مفهومی دست نگاره های مفهومی بازنمای شخصیت دانشجویان رشته معماری (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 303-314]

  • دوره اول متوسطه شناسایی مؤلفه‌های محیط کالبدی مدارس با رویکرد یادگیری مشارکتی نمونه موردی: مدارس پسران دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 455-465]

  • دوره اول متوسطه بررسی اشتباهات دانش‌آموزان در ساده کردن عبارت‌های جبری و یافتن منشا این اشتباهات از دیدگاه معلمان ریاضی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 959-970]

  • دوره‌ها شناسایی و تحلیل ویژگی‌های معرفت‌شناسی موک(دوره‌ها و انبوه) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 431-442]

ر

  • راهبرد یادگیری تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 221-230]

  • ربات همیار معلم تأثیر استفاده از ربات همیار معلم بر ارتقای مهارت‌های تولیدی زبان انگلیسی با تأکید بر رویکرد ارتباطی: سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 603-614]

  • رسانه‌های اجتماعی بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 291-301]

  • رضایت از کیفیت خدمات تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 97-108]

  • رضایت‌مندی ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • رضایتمندی بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 533-540]

  • روح زمان مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 657-670]

  • روسیه بررسی تاثیر خودتوسعه‌ای بر پیشرفت تحصیلی درس آمار دانشجویان ایران و روسیه با میانجی‌گری به‌کارگیری فناوری‌های آموزش از راه دور توسط اساتید [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 383-392]

  • روش پیمایش سنجش مؤلفه‎های مؤثر بر ارتقای حس دلبستگی در فضای‎ آموزشی (مطالعه موردی:دبیرستانهای بجنورد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 315-329]

  • روش تدریس معکوس تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 145-156]

  • رویکرد ارتباطی تأثیر استفاده از ربات همیار معلم بر ارتقای مهارت‌های تولیدی زبان انگلیسی با تأکید بر رویکرد ارتباطی: سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 603-614]

  • رویکرد ارزش آفرینی مدل توسعه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی، سازمان‌های دولتی ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 443-454]

  • ریاضی ابتدایی اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 75-83]

ز

  • زبان عمومی بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 247-259]

  • زیست گرایی کنکاشی بر پاسخدهی به بروز کفایت اجتماعی در محیط های یادگیری نوجوانان متاثر از نوع تجربیات طراحی درنگرش بیوفیلیک [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 723-738]

س

  • ساخت گرایی تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 791-799]

  • ساده کردن عبارت‌های جبری بررسی اشتباهات دانش‌آموزان در ساده کردن عبارت‌های جبری و یافتن منشا این اشتباهات از دیدگاه معلمان ریاضی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 959-970]

  • سازمان‌های دولتی مدل توسعه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی، سازمان‌های دولتی ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 443-454]

  • سبک های نظارت رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 211-220]

  • سهم معلم بررسی سهم معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم نظری بر پایه داده‌های امتحانات کشوری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 971-980]

  • سواد اطلاعاتی اثربخشی خودآموزهای آنلاین سواد اطلاعاتی بر یادگیری دانشجویان: مرور نظام مند [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-14]

ش

  • شایستگی مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 847-866]

  • شبکه اجتماعی تاثیر شبکه های اجتماعی بر اهمال کاری تحصیلی با نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در بین دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 221-230]

  • شبکه‌های اجتماعی واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 749-764]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 583-590]

  • شبکه های اجتماعی مجازی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 801-812]

  • شناختی تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

  • شناسایی شناسایی و تحلیل ویژگی‌های معرفت‌شناسی موک(دوره‌ها و انبوه) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 431-442]

  • شهر هوشمند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 775-790]

ض

  • ضمن خدمت مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 847-866]

ط

  • طبقه‌بندی بلوم-اندرسون دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

  • طراحی دست نگاره های مفهومی بازنمای شخصیت دانشجویان رشته معماری (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 303-314]

  • طراحی آموزشی سازنده گرایانه بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 867-875]

  • طراحی مدارس راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 341-353]

  • طرح معماری4 بررسی تأثیر روش آموزش استقرایی بر نتایج طراحی در درس طراحی معماری 4 (نمونه موردی: دانشگاه خیام مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 991-1000]

  • طنز اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 75-83]

ع

  • عملکرد تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 835-846]

  • عملکرد آموزشی و پژوهشی فراتحلیل تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]

  • عملکرد تحصیلی بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 533-540]

  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی و تحلیل عملکرد دانشجویان به کمک تکنیک‌های داده‌کاوی به منظور بهبود عملکرد تحصیلی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 821-834]

  • عملکرد کمی تحصیلی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 801-812]

  • عوامل محیطی بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 533-540]

ف

  • فارغ‌التحصیلان ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 189-197]

  • فرآیند یاددهی- یادگیری توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 493-505]

  • فرا پرسپکتیو فراپرسپکتیو، ارائه روشی جهت ترسیم پرسپکتیو بر مبنای شیوه‌های بیان تصویری در معماری گذشته [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 467-476]

  • فراتحلیل فراتحلیل تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]

  • فراشناخت بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 915-936]

  • فراگیر ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 521-532]

  • فرایند طراحی بررسی تأثیر روش آموزش استقرایی بر نتایج طراحی در درس طراحی معماری 4 (نمونه موردی: دانشگاه خیام مشهد) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 991-1000]

  • فرزندان رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 211-220]

  • فرش دستباف شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در استقبال از دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فرش‌بافی در فرهنگسراهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 981-990]

  • فرصت‌ها اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 157-168]

  • فرهنگسراهای شهرداری تهران شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر در استقبال از دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فرش‌بافی در فرهنگسراهای شهرداری تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 981-990]

  • فضای بسته آموزشی سنجش مؤلفه‎های مؤثر بر ارتقای حس دلبستگی در فضای‎ آموزشی (مطالعه موردی:دبیرستانهای بجنورد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 315-329]

  • فضای مجازی توسعه‌حرفه‌ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 109-121]

  • فناوری کاوشی پدیدارشناسانه بر تعیین مهارت های اساسی برنامه درسی کار و فناوری [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 369-381]

  • فناوری آموزش از راه دور بررسی تاثیر خودتوسعه‌ای بر پیشرفت تحصیلی درس آمار دانشجویان ایران و روسیه با میانجی‌گری به‌کارگیری فناوری‌های آموزش از راه دور توسط اساتید [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 383-392]

  • فناوری اطلاعات اینترنت اشیاء؛ سامانه‌ای برای بهبود نظام آموزش عالی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 157-168]

  • فناوری اطلاعات توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 493-505]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات فراتحلیل تاثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 231-245]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 847-866]

  • فیزیک تأثیرآموزش رباتیک بر مهارت‌های حل مسئله درس فیزیک دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 331-340]

ق

  • قابلیت های فضایی تقویت حس تعلق دانش آموزان به مدرسه با تاکید بر قابلیت های فضایی دبستانها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 273-289]

  • قوانین توالی لاپلاس کشف الگوهای مکرر یادگیرندگان در یک محیط یادگیری مشارکتی پویا ایجاد شده براساس نظریه بازی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 557-570]

ک

  • کار کاوشی پدیدارشناسانه بر تعیین مهارت های اساسی برنامه درسی کار و فناوری [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 369-381]

  • کارآفرینی تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 199-209]

  • کارآمدی ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • کار و فناوری آسیب شناسی برنامه درسی کار وفناوری در مقطع متوسطه اول: مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 261-272]

  • کالبد دبستان تقویت حس تعلق دانش آموزان به مدرسه با تاکید بر قابلیت های فضایی دبستانها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 273-289]

  • کتاب درسی شیمی تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 49-61]

  • کشاورزی بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 915-936]

  • کشف الگوهای مکرر کشف الگوهای مکرر یادگیرندگان در یک محیط یادگیری مشارکتی پویا ایجاد شده براساس نظریه بازی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 557-570]

  • کفایت اجتماعی کنکاشی بر پاسخدهی به بروز کفایت اجتماعی در محیط های یادگیری نوجوانان متاثر از نوع تجربیات طراحی درنگرش بیوفیلیک [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 723-738]

  • کلاس معکوس بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 247-259]

  • کلان داده شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 937-948]

  • کلاه تفکر تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 15-26]

  • کیفیت خدمات تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 97-108]

  • کیفیت خدمات آموزشی تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 97-108]

گ

  • گاردنر راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 341-353]

  • گفتمان تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 901-913]

م

  • متوسطه اول آسیب شناسی برنامه درسی کار وفناوری در مقطع متوسطه اول: مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 261-272]

  • متوسطه دوم تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 49-61]

  • متوسطه دوم تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 801-812]

  • محتوای آموزشی تبیین ویژگی‌های محتوای آموزشی با تأکید بر مهارت های کارآفرینی دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و مقایسه آن با وضع موجود در دانشگاه هرمزگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 199-209]

  • محتوای برنامه درسی مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 657-670]

  • محتوی الکترونیکی اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 75-83]

  • محیط کالبدی شناسایی مؤلفه‌های محیط کالبدی مدارس با رویکرد یادگیری مشارکتی نمونه موردی: مدارس پسران دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 455-465]

  • محیط های یادگیری نوجوانان کنکاشی بر پاسخدهی به بروز کفایت اجتماعی در محیط های یادگیری نوجوانان متاثر از نوع تجربیات طراحی درنگرش بیوفیلیک [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 723-738]

  • محیط یادگیری مشارکتی پویا کشف الگوهای مکرر یادگیرندگان در یک محیط یادگیری مشارکتی پویا ایجاد شده براساس نظریه بازی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 557-570]

  • مدارس متوسطه مدیریت استعداد مدیران مدارس متوسطه شهر شیراز و ارائه مدل مناسب [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 949-958]

  • مدارس هوشمند توسعه و اعتبارسنجی ابزار فرآیند یاددهی – یادگیری در مدارس هوشمند در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 493-505]

  • مدارس هوشمند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 775-790]

  • مدرسه شناسایی مؤلفه‌های محیط کالبدی مدارس با رویکرد یادگیری مشارکتی نمونه موردی: مدارس پسران دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 455-465]

  • مدل سروکوآل تاکسنومی رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات ارائه شده در مدیریت آموزشی دانشگاه بجنورد [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 97-108]

  • مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 591-602]

  • مدلهای آموزشی مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 657-670]

  • مدیریت استعداد مدیریت استعداد مدیران مدارس متوسطه شهر شیراز و ارائه مدل مناسب [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 949-958]

  • مراکز آموزش کشاورزی آسیب شناسی هنرستان ها و مراکز آموزش کشاورزی از نظر هنرجویان، مدیران و آموزشگران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 629-642]

  • معرفت ریزومی ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 521-532]

  • معلم توسعه‌حرفه‌ای معلمان با استفاده از فضای مجازی: مطالعه پدیدارشناسانه معلمان شهر همدان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 109-121]

  • معلم ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 521-532]

  • معلمان بررسی اشتباهات دانش‌آموزان در ساده کردن عبارت‌های جبری و یافتن منشا این اشتباهات از دیدگاه معلمان ریاضی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 959-970]

  • معلمان مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 847-866]

  • معماری ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 189-197]

  • معماری راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 341-353]

  • معماری مدرسه سنجش مؤلفه‎های مؤثر بر ارتقای حس دلبستگی در فضای‎ آموزشی (مطالعه موردی:دبیرستانهای بجنورد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 315-329]

  • مفهوم به روز رسانی مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 657-670]

  • مقطع متوسطه تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 145-156]

  • منابع انسانی مدل توسعه نظام پشتیبانی عملکرد الکترونیکی با رویکرد ارزش‌آفرینی منابع انسانی، سازمان‌های دولتی ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 443-454]

  • مهارت کاوشی پدیدارشناسانه بر تعیین مهارت های اساسی برنامه درسی کار و فناوری [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 369-381]

  • مهارت بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 247-259]

  • مهارت آموزی سنجش میزان تأثیرگذاری واقعیت مجازی بر یک بازی جدّی با هدف مهارت‌آموزی ارائه شفاهی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 891-900]

  • مهارت حل‌مسئله تأثیرآموزش رباتیک بر مهارت‌های حل مسئله درس فیزیک دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 331-340]

  • مهارت های تولیدی زبان انگلیسی تأثیر استفاده از ربات همیار معلم بر ارتقای مهارت‌های تولیدی زبان انگلیسی با تأکید بر رویکرد ارتباطی: سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 603-614]

  • موفقیت بررسی ارتباط رضایت از عوامل محیطی با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 533-540]

  • موک شناسایی و تحلیل ویژگی‌های معرفت‌شناسی موک(دوره‌ها و انبوه) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 431-442]

  • مولفه های کالبدی تقویت حس تعلق دانش آموزان به مدرسه با تاکید بر قابلیت های فضایی دبستانها [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 273-289]

ن

  • نرم‌افزار آموزشی بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 765-774]

  • نرم افزار جئوجبرا تأثیر آموزش ریاضی بر اساس مدل محتوایی- پداگوژیکی و فناورانه (TPACK) بر تغییر باورهای دبیران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 591-602]

  • نرم افزار ریاضی پویا بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 867-875]

  • نسل شبکه اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 135-144]

  • نظریه APOS ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرح‌واره‌های پیش‌نیاز دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 707-722]

  • نظریه های یادگیری واکاوی نظریه‌های یادگیری در شبکه‌های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 749-764]

  • نگارگری فراپرسپکتیو، ارائه روشی جهت ترسیم پرسپکتیو بر مبنای شیوه‌های بیان تصویری در معماری گذشته [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 467-476]

  • نگرش حرفه‌ای معلمان تأثیر روش تدریس معکوس بر نگرش حرفه‌ای و خودکارآمدی معلمان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 145-156]

و

  • واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارزیابی میزان کارآمدی روش یادگیری الکترونیکی در ایجاد رضایت بین دانشجویان واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی شمال‌غرب ایران [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 63-74]

  • واقعیت افزوده سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 181-188]

  • واقعیت افزوده تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 571-582]

  • واقعیت افزوده آموزشی تأثیر واقعیت افزوده آموزشی بر جو انگیزشی درک شده و تفکر سطح بالا در دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 123-134]

  • واقعیت مجازی سنجش میزان تأثیرگذاری واقعیت مجازی بر یک بازی جدّی با هدف مهارت‌آموزی ارائه شفاهی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 891-900]

  • واکاوی شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 937-948]

  • واکاوی یادگیری شناسایی مؤلفه‌های واکاوی یادگیری در آموزش و ارائه چارچوب مفهومی برای بهینه‌سازی یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 937-948]

  • والدین رابطه بین سبک‏های نظارتی والدین و امنیت اینترنتی فرزندان در میان دانش‏ آموزان دختر و پسر شهر دزفول [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 211-220]

  • وفاداری بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 291-301]

ه

  • هزاره گرایان اعتباریابی مقیاس الکترونیکی و چاپی سنجش ویژگی های بومیان دیجیتال [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 135-144]

  • هندسه تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 835-846]

  • هنرستان های کشاورزی آسیب شناسی هنرستان ها و مراکز آموزش کشاورزی از نظر هنرجویان، مدیران و آموزشگران [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 629-642]

  • هوش چندگانه راهکارهای ارتقای کیفیت طراحی معماری مدارس با تأکید بر انگیزش هوش‌های چندگانه گاردنر [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 341-353]

  • هوش ملی شناسایی فرایند خلق و یادگیری دانش ملی و بررسی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای هوش ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 477-492]

  • هوشمندسازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 775-790]

  • هیات علمی بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 915-936]

ی

  • یاد داری اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 75-83]

  • یادداری تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 571-582]

  • یادگیری اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 75-83]

  • یادگیری دست‌یابی به اهداف سطوح عالی یادگیری الکترونیک با بازخورد آموزشی جامع (استانداردها و شاخص‌ها) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 85-96]

  • یادگیری بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 291-301]

  • یادگیری تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 571-582]

  • یادگیری مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 813-820]

  • یادگیری تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 583-590]

  • یادگیری تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 791-799]

  • یادگیری الکترونیکی ماهیت ارتباط بین معلم و فراگیر در فرایند یادگیری الکترونیکی با تاکید برآراء دلوز [دوره 14، شماره 3، 1399، صفحه 521-532]

  • یادگیری الکترونیکی تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 877-890]

  • یادگیری فعال سنجش کارکرد یک سیستم کمک آموزشی مبتنی بر تکنولوژی واقعیت افزوده، در آموزش درس تأسیسات مکانیکی ساختمان رشته معماری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 181-188]

  • یادگیری مبتنی بر مغز تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 877-890]

  • یادگیری مشارکتی شناسایی مؤلفه‌های محیط کالبدی مدارس با رویکرد یادگیری مشارکتی نمونه موردی: مدارس پسران دوره اول متوسطه شهر تبریز [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 455-465]

  • یادگیری همیارانه‎ ‎مبتنی بر رایانه CSCL بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 867-875]

  • یادگیری هوشمند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان) [دوره 14، شماره 4، 1399، صفحه 775-790]