فصلنامه علمی

آ

  • آزمایشگاه شیمی مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • آزمایشگاه مجازی شیمی مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • آموزش تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]

  • آموزش افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]

  • آموزش از راه دور ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

  • آموزش به کمک کامپیوتر تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]

  • آموزش به کمک کامپیوتر مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • آموزش سنتی ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

  • آموزش کارآفرینی بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

  • آموزش مجازی بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • آموزش معماری قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]

  • آموزش معماری آموزش معماری امروز و چالش‌های آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]

  • آموزش های فنی و حرفه ای بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]

  • آینده معماری آموزش معماری امروز و چالش‌های آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]

ا

  • ارزشیابی بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]

  • ارزیابی استفاده از بازی‌های علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانش‌آموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]

  • ارزیابی ارزیابی شیوه‌های آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]

  • ارضای محدودیتها طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]

  • اصول طراحی آموزشی تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]

  • اقتصاد دانش محور بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

  • الگوریتم های ژنتیک طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]

ب

  • بازخورد اصلاحی مطالعه موردی درباره باورهای یک معلم دوره آموزش پیش از خدمت راجع به نقش بازخورد تصحیح کننده [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 213-219]

  • بازدارنده های زمینه ای بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • بازدارنده های شخصی بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • بازدارنده های نگرشی بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • بازنمایی‌های چندگانه بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]

  • برنامه درسی افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]

  • برنامه ریزی طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]

  • برنامه نویسی آموزشی ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

  • بهداشت و تنظیم خانواده تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]

  • بهینه سازی طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]

  • بهینه سازی طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینه‌سازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]

پ

  • پایایی بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]

  • پیشرفت تحصیلی یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

ت

  • تخیل قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]

  • تدریس علوم تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]

  • تربیت معلم ارزیابی شیوه‌های آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]

  • تنش شغلی تأثیر عوامل تنش‌زای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]

  • تولید فرایندهای جایگزین طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینه‌سازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]

  • تولید محتوا معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]

ج

  • جداول زمان بندی طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]

  • جنسیت تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]

خ

  • خودآموزی ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

د

  • دانش آموزان سوم دبستان تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]

  • درک مفهومی بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]

  • درک مفهومی یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]

  • دیدگاه اساتید بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • دیدگاه مدیران بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

ر

  • روایی بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]

  • روش های آموزشی تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]

  • ریاضیات ابتدایی بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]

س

  • سبک‌های یادگیری بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]

  • سنجش ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]

  • سیستم آموزش هوشمند طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینه‌سازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]

  • سیستم های بازخورد سنتی افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]

ش

  • شباهت بصری قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]

  • شناخت معلم / اعتقاد مطالعه موردی درباره باورهای یک معلم دوره آموزش پیش از خدمت راجع به نقش بازخورد تصحیح کننده [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 213-219]

ط

  • طراحی خالق قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]

  • طراحی و ارزیابی تولید طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینه‌سازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]

ع

  • عملکرد کارکنان تأثیر عوامل تنش‌زای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]

ف

  • فرایند یاددهی- یادگیری بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]

  • فناوری آموزشی تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]

  • فیزیک پرواز استفاده از بازی‌های علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانش‌آموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]

  • فیزیک نوین یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]

ق

  • قوانین نیوتن استفاده از بازی‌های علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانش‌آموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]

  • قیاس بصری قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]

ک

  • کارآفرینی بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

  • کاربردهای پزشکی و صنعتی یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]

  • کارکنان اداری تأثیر عوامل تنش‌زای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]

  • کارکنان علمی تأثیر عوامل تنش‌زای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]

  • کسر بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]

ل

  • لیزر یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینه‌های کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]

م

  • مدیریت دانش بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

  • مزیت رقابتی بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

  • مشارکت اساتید دانشگاه بررسی تطبیقی دیدگاه‌های استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دوره‌های آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]

  • مطالعات تطبیقی ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]

  • معلمان ‌ابتدایی ارزیابی شیوه‌های آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]

  • معماری ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

  • مهارت امال نویسی تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]

  • موشک‌های کاغذی استفاده از بازی‌های علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانش‌آموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]

ن

  • نرم افزار آموزشی مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • نقد معماری آموزش معماری امروز و چالش‌های آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]

  • نگرش مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرم‌افزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • نوآوری بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]

ی

  • یادداشت برداری معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]

  • یادگیری تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]

  • یادگیری افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]

  • یادگیری الکترونیکی معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]

  • یادگیری الکترونیکی ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]

  • یادگیری الکترونیکی تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]

  • یادگیری تطبیق پذیر معیاری برای دسته‌بندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشت‌‌برداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]

  • یادگیری زبان‌خارجی بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]

  • یادگیری زبان‌دوم بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]

  • یادگیری مستقل ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]

  • یادگیری معنی دار تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]