آزمایشگاه شیمی
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
آزمایشگاه مجازی شیمی
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
آموزش
تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]
آموزش
افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]
آموزش از راه دور
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
آموزش به کمک کامپیوتر
تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]
آموزش به کمک کامپیوتر
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
آموزش سنتی
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
آموزش کارآفرینی
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
آموزش مجازی
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
آموزش معماری
قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]
آموزش معماری
آموزش معماری امروز و چالشهای آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]
آموزش های فنی و حرفه ای
بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]
آینده معماری
آموزش معماری امروز و چالشهای آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]
ا
ارزشیابی
بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]
ارزیابی
استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]
ارزیابی
ارزیابی شیوههای آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]
ارضای محدودیتها
طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]
اصول طراحی آموزشی
تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]
اقتصاد دانش محور
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
الگوریتم های ژنتیک
طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]
ب
بازخورد اصلاحی
مطالعه موردی درباره باورهای یک معلم دوره آموزش پیش از خدمت راجع به نقش بازخورد تصحیح کننده [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 213-219]
بازدارنده های زمینه ای
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
بازدارنده های شخصی
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
بازدارنده های نگرشی
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
بازنماییهای چندگانه
بازنماییهای چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسرها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]
برنامه درسی
افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]
برنامه ریزی
طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]
برنامه نویسی آموزشی
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
بهداشت و تنظیم خانواده
تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]
بهینه سازی
طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]
بهینه سازی
طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینهسازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]
پ
پایایی
بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]
پیشرفت تحصیلی
یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینههای کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]
پیشرفت تحصیلی
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
ت
تخیل
قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]
تدریس علوم
تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]
تربیت معلم
ارزیابی شیوههای آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]
تنش شغلی
تأثیر عوامل تنشزای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]
تولید فرایندهای جایگزین
طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینهسازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]
تولید محتوا
معیاری برای دستهبندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشتبرداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]
ج
جداول زمان بندی
طراحی جدول زمانبندی خودکار برای دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم های ژنتیک [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 23-37]
جنسیت
تأثیر آموزش به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 261-265]
خ
خودآموزی
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
د
دانش آموزان سوم دبستان
تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]
درک مفهومی
بازنماییهای چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسرها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]
درک مفهومی
یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینههای کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]
دیدگاه اساتید
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
دیدگاه مدیران
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
ر
روایی
بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]
روش های آموزشی
تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]
ریاضیات ابتدایی
بازنماییهای چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسرها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]
س
سبکهای یادگیری
بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]
سنجش
ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]
سیستم آموزش هوشمند
طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینهسازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]
سیستم های بازخورد سنتی
افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]
ش
شباهت بصری
قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]
شناخت معلم / اعتقاد
مطالعه موردی درباره باورهای یک معلم دوره آموزش پیش از خدمت راجع به نقش بازخورد تصحیح کننده [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 213-219]
ط
طراحی خالق
قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]
طراحی و ارزیابی تولید
طراحی و ساخت یک سیستم آموزشی هوشمند جهت بهینهسازی و ارزیابی قابلیت ساخت طراحی و ایجاد تمام فرایندهای ممکن جهت ساخت قطعه و ارزیابی هر یک از فرایندهای ساخت [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 189-200]
ع
عملکرد کارکنان
تأثیر عوامل تنشزای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]
ف
فرایند یاددهی- یادگیری
بررسی فرایندهای یاددهی- یادگیری در آموزش های فنی و حرفه ای [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 227-237]
فناوری آموزشی
تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]
فیزیک پرواز
استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]
فیزیک نوین
یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینههای کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]
ق
قوانین نیوتن
استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]
قیاس بصری
قیاس بصری و جایگاه آن در آموزش خلاق طراحی معماری [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 63-72]
ک
کارآفرینی
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
کاربردهای پزشکی و صنعتی
یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینههای کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]
کارکنان اداری
تأثیر عوامل تنشزای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]
کارکنان علمی
تأثیر عوامل تنشزای شغلی بر عملکرد مراکز آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 39-46]
کسر
بازنماییهای چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسرها [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 239-249]
ل
لیزر
یادگیری مفاهیم انتزاعی فیزیک نوین به کمک زمینههای کاربردی لیزر [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 277-285]
م
مدیریت دانش
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
مزیت رقابتی
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
مشارکت اساتید دانشگاه
بررسی تطبیقی دیدگاههای استادان و مدیران اجرایی درباره موانع عمده مشارکت اساتید در دورههای آموزش مجازی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 105-116]
مطالعات تطبیقی
ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]
معلمان ابتدایی
ارزیابی شیوههای آموزش و تربیت معلمان ابتدایی در نظام آموزش عالی کشور [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 287-301]
معماری
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
مهارت امال نویسی
تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]
موشکهای کاغذی
استفاده از بازیهای علمی در بهبود یادگیری مفاهیم مکانیک برای دانشآموزان متوسطه [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 251-260]
ن
نرم افزار آموزشی
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
نقد معماری
آموزش معماری امروز و چالشهای آینده [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 125-136]
نگرش
مقایسه میزان تأثیر آموزش آزمایشگاه شیمی به کمک نرمافزار آموزشی و روش سنتی در پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
نوآوری
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار دانشگاه های کارآفرین [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 47-61]
ی
یادداشت برداری
معیاری برای دستهبندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشتبرداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]
یادگیری
تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 11-21]
یادگیری
افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 221-225]
یادگیری الکترونیکی
معیاری برای دستهبندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشتبرداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]
یادگیری الکترونیکی
ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 83-92]
یادگیری الکترونیکی
تأثیر برنامه یادگیری الکترونیکی بر مهارت املا نویسی دانشآموزان مبتنی بر اصول طراحی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 137-149]
یادگیری تطبیق پذیر
معیاری برای دستهبندی، امتیازدهی و استخراج از یادداشتبرداری یادگیرندگان به منظور تولید محتوای آموزشی در سیستم یادگیری الکترونیکی [دوره 4، شماره 1، 1389، صفحه 73-81]
یادگیری زبانخارجی
بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]
یادگیری زباندوم
بهنجارسازی و اعتباریابی پرسش نامه سبک های زبان آموزی [دوره 4، شماره 4، 1389، صفحه 267-275]
یادگیری مستقل
ساماندهی فرآیند یادگیری از نظام آموزش از راه دور در رشته معماری [دوره 4، شماره 3، 1389، صفحه 201-212]
یادگیری معنی دار
تأثیر آموزش فعال درس جمعیت و تنظیم خانواده در یادگیری دانشجویان فنی و مهندسی [دوره 4، شماره 2، 1389، صفحه 151-157]