آ
-
آموزش الکترونیکی
پیشبینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشهبندی فازی در محیطهای آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]
-
آموزش به روش سخنرانی
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]
-
آموزش به کمک کاریکاتور
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]
-
آموزش به نابینایان
استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانشآموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]
-
آموزش حضوری
یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیطهای یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]
-
آموزش دور محور تعاملی
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
-
آموزش زبان انگلیسی
بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]
-
آموزش فنی و حرفه ای
نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]
-
آموزش مجازی
شناسایی چالشهای ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دورههای الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]
-
آموزش مجازی
یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیطهای یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]
-
آموزش مجازی
سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمنخدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]
-
آموزش معماری
یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیطهای یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]
-
آموزش مهندسی
بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]
ا
-
ابزار آموزشی
تأثیر بسته آموزشی "حسابیار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]
-
ابزارهای وب مبنا
بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]
-
اثرات مستقیم و غیر مستقیم
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]
-
اثربخشی
سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمنخدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]
-
اثربخشی دروس
اثربخشی دروس مبتنی بر نرمافزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]
-
ارتباطات
فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
ارزشهای فرهنگی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
ارزشیابی
شناسایی چالشهای ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دورههای الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]
-
ارزیابی
شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
استان اصفهان
بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]
-
استانداردهای آموزشی
کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
-
استفاده از فنآوری
بررسی تجارب معلمان و دانشآموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]
-
اعتماد به نفس بهکارگیری رایانه
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]
-
الگوریتم ممتیک
کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
-
انتخاب ویژگی
پیشبینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشهبندی فازی در محیطهای آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]
-
انگیزه تحصیلی
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]
-
اینستاگرام
رابطه استفاده از نرمافزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیستمحیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]
ب
-
بهداشت
بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]
پ
-
پدیدارشناسی
بررسی تجارب معلمان و دانشآموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]
-
پذیرش فناوری اطلاعات
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
پرسشنامه سنجش ارزشمندی – رضایتمندی
سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمنخدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]
ت
-
تجارب
بررسی تجارب معلمان و دانشآموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]
-
تحلیل مسیر
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]
-
تدریس انفرادی
مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]
-
تدریس مشارکتی
مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]
-
تربیت بدنی
شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
تعامل
رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]
-
تغذیه
بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]
-
تغییر نگرش
بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]
-
توزیع فضایی
بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]
-
توسعهیافتگی
بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]
ج
-
جدول ضرب
تأثیر بسته آموزشی "حسابیار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]
چ
-
چالشها
شناسایی چالشهای ارزشیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دورههای الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]
خ
-
خلاقیت
بررسی تأثیر دورههای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]
-
خودکارآمدی تحصیلی
الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]
-
خوشهبندی فازی
پیشبینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشهبندی فازی در محیطهای آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]
د
-
داده کاوی
پیشبینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشهبندی فازی در محیطهای آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]
-
دانشجویان
رابطه استفاده از نرمافزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیستمحیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]
-
دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]
-
درس کارگاهی
اثربخشی دروس مبتنی بر نرمافزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]
-
دستاوردهای تحصیلی
الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]
ر
-
ربات هپتیکی
استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانشآموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]
-
رضایت از شیوه تدریس
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]
-
رضایتمندی از تحصیل
رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]
-
روش حداقل مجذورات جزئی
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
ریاضیات
فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
ز
-
زبان انگلیسی
مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]
س
-
سازمان فنیوحرفهای
بررسی تأثیر دورههای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]
-
سواد زیست محیطی
رابطه استفاده از نرمافزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیستمحیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]
ش
-
شاخصهای آموزشی
بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]
-
شبکه بیزی
روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]
-
شبکه عصبی مصنوعی
روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]
ص
-
صفات انعطافپذیر شخصیت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]
-
صنعت و بازار کار
اثربخشی دروس مبتنی بر نرمافزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر دورههای آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]
-
فنتوم
استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانشآموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]
ق
-
قصد وفاداری
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
ک
-
کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب
اثربخشی دروس مبتنی بر نرمافزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]
-
کاریکاتور
کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]
-
کشف قوانین همبستگی
پیشبینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشهبندی فازی در محیطهای آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]
-
کلاسهای درس سازنده
تأثیر کاربرد نرمافزارهای اجتماعی بر ویژگیهای کلاسهای درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]
-
کیفیت آموزش
بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]
-
کیفیت ارتباطات
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
-
کیفیت اطلاعات
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]
ل
-
لاین
رابطه استفاده از نرمافزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیستمحیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]
م
-
محیط زیست
بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرشهای بهداشتی و زیستمحیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]
-
محیط یادگیری مرکب
یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیطهای یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]
-
مدارس ابتدایی
شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]
-
مدارس هوشمند
رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]
-
مدارس هوشمند
تأثیر کاربرد نرمافزارهای اجتماعی بر ویژگیهای کلاسهای درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]
-
مدل پذیرش فناوری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]
-
مدل سروکوال
بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]
-
مسیر یادگیری
کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
-
مهارتهای زبانی
بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]
ن
-
نانو فناوری
نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]
-
نرمافزارهای آموزشی
اثربخشی دروس مبتنی بر نرمافزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]
-
نرمافزارهای اجتماعی
تأثیر کاربرد نرمافزارهای اجتماعی بر ویژگیهای کلاسهای درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]
-
نظام آموزش ضمنخدمت مجازی فرهنگیان
سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمنخدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]
-
نیازسنجی
نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]
و
-
واقعیت مجازی
استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانشآموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]
-
وایبر
رابطه استفاده از نرمافزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیستمحیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]
ه
-
هپتیک
استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانشآموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]
-
هوشمندسازی آموزش
روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]
ی
-
یادسپاری
تأثیر بسته آموزشی "حسابیار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]
-
یادگیری
تأثیر بسته آموزشی "حسابیار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]
-
یادگیری الکترونیکی
کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]
-
یادگیری الکترونیکی
روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]
-
یادگیری تحت وب
یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیطهای یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]
-
یادگیری تعاملی
تأثیر بسته آموزشی "حسابیار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]
-
یادگیری خود تنظیم
الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]
-
یادگیری خودتنظیمی
رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]