فصلنامه علمی

آ

  • آموزش الکترونیکی پیش‌بینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشه‌بندی فازی در محیط‌های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]

  • آموزش به روش سخنرانی کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]

  • آموزش به کمک کاریکاتور کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]

  • آموزش به نابینایان استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]

  • آموزش حضوری یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]

  • آموزش دور محور تعاملی ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستان‌ها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]

  • آموزش زبان انگلیسی بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]

  • آموزش فنی و حرفه ای نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]

  • آموزش مجازی شناسایی چالش‌های ارز‌شیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره‌های الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]

  • آموزش مجازی یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]

  • آموزش مجازی سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن‌خدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]

  • آموزش معماری یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]

  • آموزش مهندسی بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]

ا

  • ابزار آموزشی تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]

  • ابزارهای وب مبنا بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]

  • اثرات مستقیم و غیر مستقیم بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]

  • اثربخشی سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن‌خدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]

  • اثربخشی دروس اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]

  • ارتباطات فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

  • ارزش‌های فرهنگی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

  • ارزش‌یابی شناسایی چالش‌های ارز‌شیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره‌های الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]

  • ارزیابی شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

  • استان اصفهان بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]

  • استانداردهای آموزشی کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]

  • استفاده از فنآوری بررسی تجارب معلمان و دانش‌آموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]

  • اعتماد به نفس به‌کارگیری رایانه بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]

  • الگوریتم ممتیک کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]

  • انتخاب ویژگی پیش‌بینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشه‌بندی فازی در محیط‌های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]

  • انگیزه تحصیلی کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]

  • اینستاگرام رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]

ب

  • بهداشت بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرش‌های بهداشتی و زیست‌محیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]

پ

  • پدیدارشناسی بررسی تجارب معلمان و دانش‌آموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]

  • پذیرش فناوری اطلاعات بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

  • پرسشنامه سنجش ارزشمندی – رضایتمندی سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن‌خدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]

ت

  • تجارب بررسی تجارب معلمان و دانش‌آموزان دوره متوسطه در استفاده از فنآوری [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 267-278]

  • تحلیل مسیر بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]

  • تدریس انفرادی مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]

  • تدریس مشارکتی مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]

  • تربیت بدنی شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

  • تعامل رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]

  • تغذیه بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرش‌های بهداشتی و زیست‌محیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]

  • تغییر نگرش بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرش‌های بهداشتی و زیست‌محیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]

  • توزیع فضایی بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]

  • توسعه‌یافتگی بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]

ج

  • جدول ضرب تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]

چ

  • چالش‌ها شناسایی چالش‌های ارز‌شیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان در دوره‌های الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 105-112]

خ

  • خلاقیت بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]

  • خودکارآمدی تحصیلی الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]

  • خوشه‌بندی فازی پیش‌بینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشه‌بندی فازی در محیط‌های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]

د

  • داده کاوی پیش‌بینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشه‌بندی فازی در محیط‌های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]

  • دانشجویان رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]

  • دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرش‌های بهداشتی و زیست‌محیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]

  • درس کارگاهی اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]

  • دستاوردهای تحصیلی الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]

ر

  • ربات هپتیکی استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]

  • رضایت از شیوه تدریس کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]

  • رضایتمندی از تحصیل رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]

  • روش حداقل مجذورات جزئی بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

  • ریاضیات فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

ز

  • زبان انگلیسی مقایسه بین اثربخشی روش تدریس مشارکتی و انفرادی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان اول متوسطه در درس زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 259-266]

س

  • سازمان فنی‌وحرفه‌ای بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]

  • سواد زیست محیطی رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]

ش

  • شاخص‌های آموزشی بررسی سطح توسعه یافتگی شهرستان های استان اصفهان در زمینه شاخص های آموزشی با استفاده از تکنیک TOPSIS، تحلیل خوشه ای و GIS [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 75-85]

  • شبکه بیزی روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]

  • شبکه عصبی مصنوعی روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]

ص

  • صفات انعطاف‌پذیر شخصیت بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 15-24]

  • صنعت و بازار کار اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 65-74]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تأثیر دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر روی خلاقیت کارآموزان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 201-211]

  • فنتوم استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]

ق

  • قصد وفاداری ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستان‌ها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]

ک

  • کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]

  • کاریکاتور کارکرد آموزشی کاریکاتور و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 145-153]

  • کشف قوانین همبستگی پیش‌بینی میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش خوشه‌بندی فازی در محیط‌های آموزشی [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 245-258]

  • کلاس‌های درس سازنده تأثیر کاربرد نرم‌افزارهای اجتماعی بر ویژگی‌های کلاس‌های درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]

  • کیفیت آموزش بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]

  • کیفیت ارتباطات ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستان‌ها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]

  • کیفیت اطلاعات ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستان‌ها [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 53-64]

ل

  • لاین رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]

م

  • محیط زیست بررسی میزان تأثیر آموزش درس بهداشت و محیط زیست بر کسب نگرش‌های بهداشتی و زیست‌محیطی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 121-134]

  • محیط یادگیری مرکب یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]

  • مدارس ابتدایی شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 41-52]

  • مدارس هوشمند رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]

  • مدارس هوشمند تأثیر کاربرد نرم‌افزارهای اجتماعی بر ویژگی‌های کلاس‌های درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]

  • مدل پذیرش فناوری بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی(ELS) بر اساس مدل پذیرش فناوری(TAM) [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 33-40]

  • مدل سروکوال بررسی کیفیت برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل سروکوال [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 99-104]

  • مسیر یادگیری کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]

  • مهارت‌های زبانی بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 25-31]

ن

  • نانو فناوری نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]

  • نرم‌افزارهای آموزشی اثربخشی دروس مبتنی بر نرم‌افزارهای آموزشی و کارگاهی- عملی کارشناسی ناپیوسته صنایع چوب با نیازهای صنعت و بازار کار [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 235-243]

  • نرم‌افزارهای اجتماعی تأثیر کاربرد نرم‌افزارهای اجتماعی بر ویژگی‌های کلاس‌های درس مطالعه موردی: مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 287-307]

  • نظام آموزش ضمن‌خدمت مجازی فرهنگیان سنجش اثربخشی نظام آموزش مجازی ضمن‌خدمت فرهنگیان [دوره 9، شماره 4، 1394، صفحه 223-233]

  • نیازسنجی نیازسنجی آموزش های فنی وحرفه ای نانو فناوری [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 113-120]

و

  • واقعیت مجازی استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]

  • وایبر رابطه استفاده از نرم‌افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست‌محیطی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 175-185]

ه

  • هپتیک استفاده از فناوری واقعیت مجازی و یک ربات هپتیکی جهت آموزش به دانش‌آموزان نابینا [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 167-174]

  • هوشمندسازی آموزش روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]

ی

  • یادسپاری تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]

  • یادگیری تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]

  • یادگیری الکترونیکی کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان با الگوی ممتیک [دوره 9، شماره 1، 1394، صفحه 1-14]

  • یادگیری الکترونیکی روشی جدید برای بهبود هوشمند یادگیری الکترونیکی [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 87-98]

  • یادگیری تحت وب یک مدل جامع مرکب برای آموزش معماری: تلفیقی از محیط‌های یادگیری حضوری و مجازی [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 155-165]

  • یادگیری تعاملی تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب [دوره 9، شماره 2، 1394، صفحه 135-143]

  • یادگیری خود تنظیم الگوی علی خودکارآمدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 187-200]

  • یادگیری خودتنظیمی رابطه تعامل، یادگیری خودتنظیمی با رضایتمندی از تحصیل در مدارس هوشمند [دوره 9، شماره 3، 1394، صفحه 213-222]