فصلنامه علمی

آ

  • آموزش بر خط جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]

  • آموزش ضرب ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]

  • آموزش معلمان زبان انگلیسی بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

  • آموزش معماری فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 27-48]

  • آموزش و یادگیری شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]

ا

  • ارزیابی یکپارچه بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]

  • استرس بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]

  • استفاده واقعی از فناوری بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]

  • انتظارات بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]

ب

  • بازنمایی کلامی فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 27-48]

  • بازی وارسازی تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]

پ

  • پایه ششم اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]

ت

  • تربیتی بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

  • تعاملات آموزشی بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]

  • توصیف کلامی فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 27-48]

خ

  • خلاصه نویسی بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]

  • خودتنظیمی معلم زبان انگلیسی بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]

  • خود تنظیمی یادکیری جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]

  • خود کارآمدی اینترنتی جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]

  • خودکارآمدی معلم زبان انگلیسی بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]

د

  • دانش تربیتی بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

  • دانشجویان دانشگاه بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]

  • دانش فن آوری بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

  • دانش موضوعی بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

  • درگیری تحصیلی تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]

ر

  • رضایت تحصیلی جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]

  • روابط طولی در مثلث‌ها تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]

  • رویکردهای آموزشی تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]

ز

  • زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]

س

  • ساختن گرایی اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]

  • سوء تفاهم تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

  • سواد دیجیتال بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]

  • سیستم امتیازدهی تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]

ش

  • شبیه سازی کامسول تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

ع

  • عملکرد شناختی بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]

ف

  • فضای آموزشی بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات یادگیری زبان به کمک تلفن همراه بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]

ک

  • کاربردپذیری ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]

  • کارگاه برخط فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 27-48]

  • کج فهمی تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

  • کلاس بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]

  • کلاس معکوس آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]

م

  • مثال تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]

  • مدارس شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]

  • مدارس ابتدایی بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]

  • مشارکت فعال جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]

  • مطالعات اجتماعی اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]

  • معلمان شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]

  • معماری عصب محور بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]

  • مفاهیم علمی آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]

  • مفاهیم فیزیک الکتریسیته تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]

  • مهارت خواندن و نوشتن تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]

  • مهارت زبانی فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 27-48]

  • موضوعی و تربیتی-موضوعی بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]

ن

  • نرم‌افزار جئوجبرا تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]

  • نقشه مفهومی اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]

و

  • واقعیت افزوده ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]

ه

  • هندسه تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]

  • هوش مصنوعی شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]

  • هوش مصنوعی آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]

ی

  • یادگیری تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]

  • یادگیری الکترونیکی بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]

  • یادگیری ترکیبی اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]

  • یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]

  • یادگیری زبان با کمک رایانه بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]

  • یادگیری زبان بدن کمک رایانه بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]