آموزش بر خط
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
آموزش ضرب
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]
آموزش معلمان زبان انگلیسی
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
آموزش و یادگیری
شناسایی فرصتهای هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]
ا
ارزیابی یکپارچه
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]
استرس
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]
استفاده واقعی از فناوری
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]
انتظارات
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]
بازی وارسازی
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]
پ
پایه ششم
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]
ت
تربیتی
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
تعاملات آموزشی
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]
خلاصه نویسی
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]
خودتنظیمی معلم زبان انگلیسی
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]
خود تنظیمی یادکیری
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
خود کارآمدی اینترنتی
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
خودکارآمدی معلم زبان انگلیسی
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]
د
دانش تربیتی
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
دانشجویان دانشگاه
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]
دانش فن آوری
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
دانش موضوعی
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
درگیری تحصیلی
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]
ر
رضایت تحصیلی
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
روابط طولی در مثلثها
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]
رویکردهای آموزشی
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]
ز
زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]
س
ساختن گرایی
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]
سوء تفاهم
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
سواد دیجیتال
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]
سیستم امتیازدهی
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]
ش
شبیه سازی کامسول
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
ع
عملکرد شناختی
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]
ف
فضای آموزشی
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]
فناوری اطلاعات و ارتباطات یادگیری زبان به کمک تلفن همراه
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 141-162]
ک
کاربردپذیری
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]
کج فهمی
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
کلاس
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]
کلاس معکوس
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]
م
مثال
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]
مدارس
شناسایی فرصتهای هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]
مدارس ابتدایی
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]
مشارکت فعال
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
مطالعات اجتماعی
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]
معلمان
شناسایی فرصتهای هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]
معماری عصب محور
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 49-68]
مفاهیم علمی
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]
مفاهیم فیزیک الکتریسیته
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 1-26]
مهارت خواندن و نوشتن
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]
موضوعی و تربیتی-موضوعی
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 69-91]
ن
نرمافزار جئوجبرا
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]
نقشه مفهومی
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]
و
واقعیت افزوده
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 215-232]
ه
هندسه
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 195-214]
هوش مصنوعی
شناسایی فرصتهای هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 233-252]
هوش مصنوعی
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 253-270]
ی
یادگیری
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 93-116]
یادگیری الکترونیکی
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 179-194]
یادگیری ترکیبی
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 163-178]
یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 271-292]
یادگیری زبان با کمک رایانه
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]
یادگیری زبان بدن کمک رایانه
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1404، صفحه 293-315]