اجدادی، مهدیه
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]
اسعدزاده، پری ناز
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]
اسلام پور، محمد جواد
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]
ب
باقری نویسی، رضا
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 293-315]
تورانی، حیدر
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 179-194]
ج
جعفری، علی
بررسی نقش واسطهای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 179-194]
چ
چراغی، زهرا
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]
خباره، کبری
شناسایی فرصتهای هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]
خدادادی آزادبنی، فاطمه
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 1-26]
د
دانشمند، سارا
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]
درخشان، آذر
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]
ذ
ذاکری، سید محمد حسین
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]
ر
رئیسی، ریحانه
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]
رباط جزی، محمد علی
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]
رحیمی، مهرک
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
رستمی نژاد، محمد علی
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]
ریحانی، ابراهیم
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]
ز
زنجانی، نسترن
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]
زیتونلی، مهدیه
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]
س
سدیدی شال، ساناز
آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]
ش
شازده احمدی، رضا
بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 293-315]
ص
صالحی، نفیسه
بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 69-91]
ض
ضابط، حسن
اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]
ف
فتاحی، کاوه
بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]
فتحی، فرشته
ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]
فریبرزی عراقی، محمد علی
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]
ق
قربانی، محمد رضا
بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاههای ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]
ک
کمالی، جواد
تاثیر آموزش مبتنی بر مدلسازی با نرمافزار شبیهساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهمها و کج فهمیهای مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 1-26]
م
محمدحسنی، نسرین
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]
مروتی سیبنی، زهره
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]
مقیسه، فاطمه
بررسی رابطهی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آنها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]
مهدوی نسب، یوسف
تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]
مهری تکمه، منیره
تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستانهای ایران: تلفیق نرمافزار جئوجبرا و مثالهای کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]
ن
نجاتی، رضا
جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاسهای بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 117-140]