فصلنامه علمی

ا

  • اجدادی، مهدیه ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]

  • اسعدزاده، پری ناز اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]

  • اسلام پور، محمد جواد ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]

ب

  • باقری نویسی، رضا بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 293-315]

پ

  • پورمهدی قایم مقامی، حسین فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 27-48]

ت

  • تورانی، حیدر بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 179-194]

ج

  • جعفری، علی بررسی نقش واسطه‌ای سواد دیجیتال معلمان در رابطه بین آموزش الکترونیکی و تعاملات آموزشی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 179-194]

چ

  • چراغی، زهرا بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]

خ

  • خاکی قصر، آزاده فرصت تقویت مهارت بازنمایی کلامی دانشجویان در فرآیند طراحیِ کارگاه های برخطِ معماری [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 27-48]

  • خباره، کبری شناسایی فرصت‌های هوش مصنوعی بر رهبری معلمان درفرایند آموزش [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 233-252]

  • خدادادی آزادبنی، فاطمه تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 1-26]

د

  • دانشمند، سارا بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]

  • درخشان، آذر بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]

ذ

  • ذاکری، سید محمد حسین بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]

ر

  • رئیسی، ریحانه بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]

  • رباط جزی، محمد علی بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]

  • رحیمی، مهرک آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]

  • رستمی نژاد، محمد علی اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]

  • ریحانی، ابراهیم تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]

ز

  • زنجانی، نسترن ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]

  • زیتونلی، مهدیه بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]

س

  • سدیدی شال، ساناز آموزش معکوس مبتنی بر هوش مصنوعی در آموزش عالی: اثر بخشی بر درک مفاهیم علمی در روانشناسی یادگیری زبان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 253-270]

ش

  • شازده احمدی، رضا بررسی ترکیبی ارزیابی یکپارچه با استفاده از فناوری در مقابل ارزیابی بدون استفاده از فناوری و توانایی نوشتن خلاصه توسط زبان آموزان ایرانی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 293-315]

ص

  • صالحی، نفیسه بررسی شایستگی های دانشجومعلمان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانش فن آوری، تربیتی، موضوعی و تربیتی- موضوعی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان سمنان) [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 69-91]

ض

  • ضابط، حسن اثربخشی یادگیری ترکیبی مبتنی بر نقشه مفهومی الکترونیکی بر یادگیری مطالعات اجتماعی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 163-178]

ف

  • فتاحی، کاوه بررسی تاثیر شیب سقف بر استرس و عملکرد شناختی دانشجویان: با رویکرد معماری عصب محور در VR [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 49-68]

  • فتحی، فرشته ارزیابی کاربردپذیری واقعیت افزوده برای آموزش ضرب به کودکان [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 215-232]

  • فریبرزی عراقی، محمد علی تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]

ق

  • قربانی، محمد رضا بررسی انتظارات دانشجویان دانشگاه‌های ایران و استفاده از فناوری برای یادگیری زبان انگلیسی خارج از کلاس [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 271-292]

ک

  • کمالی، جواد تاثیر آموزش مبتنی بر مدل‌سازی با نرم‌افزار شبیه‌ساز کامسول بر اصلاح سوء تفاهم‌ها و کج فهمی‌های مفاهیم فیزیک الکتریسیته [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 1-26]

م

  • محمدحسنی، نسرین تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]

  • مروتی سیبنی، زهره تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]

  • مقیسه، فاطمه بررسی رابطه‌ی بین دانش معلمان زبان انگلیسی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری زبان به کمک تلفن همراه با خودکارآمدی و خودتنظیمی آن‌ها [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 141-162]

  • مهدوی نسب، یوسف تاثیرنشان ها در سیستم امتیازدهی بازیوارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 93-116]

  • مهری تکمه، منیره تقویت آموزش قضایای روابط طولی در درس هندسه دبیرستان‌های ایران: تلفیق نرم‌افزار جئوجبرا و مثال‌های کاربردی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 195-214]

ن

  • نجاتی، رضا جایگاه مشارکت فعال، خود تنظیمی یادگیری، خودکارآمدی اینترنتی و رضایت تحصیلی در مهارت خواندن در کلاس‌های بر خط انگلیسی [دوره 19، شماره 1، 1403، صفحه 117-140]