آ
- 
                آموزش 
                تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]
                
 - 
                آموزش 
                تأثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]
                
 - 
                آموزش ابتدایی 
                تاثیر برنامهدرسی مدارس هوشمند بر علائم بیشفعالی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]
                
 - 
                آموزش الکترونیکی 
                ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانشآموزان با استفاده از نرمافزار محققساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]
                
 - 
                آموزش عالی 
                تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]
                
 - 
                آموزش مجازی 
                شناسایی و رتبه بندی چالشهای یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
                
 - 
                آموزش مجازی 
                بازنمایی ویژگیهای استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعهای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]
                
 - 
                آموزش محیطزیست 
                ارزیابی عوامل مؤثر بر پیادهسازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیطزیست با استفاده از مدل رفتار برنامهریزیشده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
                
 - 
                آموزش مهارتهای تفکر انتقادی 
                تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبانآموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]
                
 - 
                آموزش همراه با تولید 
                بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]
                
 - 
                آموزش و بهسازی منابع انسانی 
                شناسایی و رتبه بندی چالشهای یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
                
 
ا
- 
                ارتباط رایانه ای همزمان 
                بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
                
 - 
                ارتباطگرایی 
                معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیطهای دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباطگرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]
                
 - 
                ارزشیابی پویا 
                بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
                
 - 
                استادان موفق 
                بازنمایی ویژگیهای استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعهای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]
                
 - 
                استراتژی بٌرد 
                تأثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]
                
 - 
                استراتژی برندسازی 
                بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]
                
 - 
                اعمال ذهنی گیلفورد 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 - 
                الگوی انگیزشی 
                اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب. [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-182]
                
 - 
                انگیزش 
                تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]
                
 - 
                انگیزش 
                مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]
                
 
ب
- 
                بازیهای آموزشی رایانهای 
                مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]
                
 - 
                با هم نویسی 
                سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]
                
 - 
                برنامهریزی درسی 
                تاثیر برنامهدرسی مدارس هوشمند بر علائم بیشفعالی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]
                
 - 
                برندسازی 
                بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]
                
 - 
                بروندادهای پژوهشی 
                بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]
                
 
پ
- 
                پدیدارشناسی 
                پدیدارشناسی چرخة مدلسازی دانشآموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]
                
 - 
                پیشرفت تحصیلی 
                مقایسه تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
                
 
ت
- 
                تئوری رفتار برنامهریزیشده 
                ارزیابی عوامل مؤثر بر پیادهسازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیطزیست با استفاده از مدل رفتار برنامهریزیشده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
                
 - 
                تجربة زندگی روزمره 
                پدیدارشناسی چرخة مدلسازی دانشآموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]
                
 - 
                تحقیق کیفی 
                بازنمایی ویژگیهای استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعهای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]
                
 - 
                تدریس اثربخش 
                بازنمایی ویژگیهای استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعهای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]
                
 - 
                تدریس مبتنی بر وب 
                اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب. [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-182]
                
 - 
                تعامل 
                تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]
                
 - 
                تعامل و ارتباط بین فردی 
                راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]
                
 - 
                توسعه ابزارهای IT 
                شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]
                
 
ج
- 
                جبر و معادله 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 
چ
- 
                چالشهای آموزش مجازی 
                شناسایی و رتبه بندی چالشهای یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
                
 - 
                چرخة خلاقیت پلسک 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 - 
                چرخة مدلسازی 
                پدیدارشناسی چرخة مدلسازی دانشآموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]
                
 
ح
- 
                حفظ و روخوانی قرآن 
                ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانشآموزان با استفاده از نرمافزار محققساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]
                
 
خ
- 
                خلاقیت 
                مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]
                
 - 
                خود-تعیین گری 
                اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب. [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-182]
                
 
د
- 
                دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان 
                بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]
                
 - 
                دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی 
                بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]
                
 - 
                درس تاریخ 
                مقایسه تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
                
 - 
                درک شنیداری 
                تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]
                
 - 
                درک مطلب 
                تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبانآموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]
                
 - 
                دورة متوسطة اول 
                مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
                
 
ر
- 
                راهبردهای یادگیری 
                تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبانآموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]
                
 - 
                رباتهای اجتماعی مجازی 
                تأثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]
                
 - 
                رتبهبندی QS 
                بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]
                
 - 
                رشته خیاطی 
                بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]
                
 - 
                رشد تکوینی-عینی 
                بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
                
 - 
                روش سخنرانی 
                مقایسه تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
                
 - 
                ریاضیات واقعیتمدار 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 
ز
- 
                زبان شنیداری 
                تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]
                
 - 
                زیرساختهای سختافزاری 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 - 
                زیرساختهای نرمافزاری 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 
س
- 
                ساختار برنامه آموزشی معماری 
                بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]
                
 - 
                سطوح شناختی اندرسون 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 - 
                سناریوی بازی 
                تأثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]
                
 
ص
- 
                صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری 
                مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
                
 - 
                صنایع چوب 
                بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستانهای کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]
                
 
ط
- 
                طراحی فضای بسته آموزشی 
                تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانشآموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]
                
 
ع
- 
                علایم اختلال کمبودتوجه / بیشفعالی 
                تاثیر برنامهدرسی مدارس هوشمند بر علائم بیشفعالی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]
                
 
ف
- 
                فرآیند یاددهی – یادگیری 
                راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]
                
 - 
                فروشگاه الکترونیکی 
                شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]
                
 - 
                فناوری اطلاعات و ارتباطات 
                مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
                
 - 
                فناوری اطلاعات و ارتباطات 
                راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]
                
 - 
                فیلمهای آموزشی 
                مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانهای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]
                
 - 
                فیلمهای تاریخ 
                مقایسه تأثیر نمایش فیلمهای تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]
                
 
م
- 
                مایرینگ 
                معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیطهای دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباطگرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]
                
 - 
                متغیرهای محیطی 
                تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانشآموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]
                
 - 
                محتوای آموزشی 
                بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستانهای کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]
                
 - 
                محتوای الکترونیکی 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 - 
                محیطهای یادگیری دیجیتالی 
                معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیطهای دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباطگرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]
                
 - 
                محیط های یادگیری غنی شده ی مبتنی بر وب 
                تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]
                
 - 
                محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه 
                تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]
                
 - 
                مدارس هوشمند 
                مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
                
 - 
                مدارس هوشمند 
                راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]
                
 - 
                مدارس هوشمند 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 - 
                مدرسه هوشمند 
                تاثیر برنامهدرسی مدارس هوشمند بر علائم بیشفعالی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]
                
 - 
                مدل کسبوکار الکترونیکی 
                شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]
                
 - 
                مدیریت استراتژیک برند 
                بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژیهای برندسازی دانشگاههای مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]
                
 - 
                مدیریت و ارتباطات 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 - 
                مسألة اصیل 
                پدیدارشناسی چرخة مدلسازی دانشآموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]
                
 - 
                مشارکت در فرآیند یادگیری 
                تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانشآموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]
                
 - 
                معلمان 
                مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیتهای تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]
                
 - 
                معلمان 
                معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیطهای دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباطگرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]
                
 - 
                مهارتهای ذهنی گانیه 
                تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]
                
 - 
                مواد درسی 
                تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]
                
 - 
                مواد غیردرسی (بکر) 
                تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]
                
 
ن
- 
                ناحیه تکامل تقریبی 
                بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
                
 - 
                نرمافزار چند رسانه ای 
                ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانشآموزان با استفاده از نرمافزار محققساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]
                
 - 
                نرمافزار چند رسانه ای قرآنی 
                ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانشآموزان با استفاده از نرمافزار محققساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]
                
 - 
                نگارش آیلتس آکادمیک 
                سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]
                
 - 
                نماد اعتماد الکترونیک 
                شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]
                
 - 
                نیاز صنعت 
                بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستانهای کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]
                
 - 
                نیروی انسانی 
                تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]
                
 
و
- 
                وب 
                بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]
                
 - 
                ویرایش توسط همکلاسی 
                سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]
                
 - 
                ویژگی های مطلوب 
                بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]
                
 - 
                ویکی 
                سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]
                
 
ه
- 
                هنرستان کاردانش 
                بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]
                
 - 
                هنرستانهای کاردانش 
                بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستانهای کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]
                
 
ی
- 
                یادگیرندگان 
                شناسایی و رتبه بندی چالشهای یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]
                
 - 
                یادگیری 
                تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]
                
 - 
                یادگیری الکترونیکی 
                تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]
                
 - 
                یادگیری سیار 
                ارزیابی عوامل مؤثر بر پیادهسازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیطزیست با استفاده از مدل رفتار برنامهریزیشده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]
                
 - 
                یادگیری سیار 
                تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]
                
 - 
                یادگیری فعال 
                تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانشآموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]
                
 - 
                یادگیری ماشین 
                شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]