فصلنامه علمی

آ

  • آموزش تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]

  • آموزش تأثیر ربات‌های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی‌ دانش‌آموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]

  • آموزش ابتدایی تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]

  • آموزش الکترونیکی ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]

  • آموزش عالی تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]

  • آموزش مجازی شناسایی و رتبه بندی چالش‌های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

  • آموزش مجازی بازنمایی ویژگی‌های استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعه‌ای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]

  • آموزش محیط‌زیست ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیط‌زیست با استفاده از مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]

  • آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]

  • آموزش همراه با تولید بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]

  • آموزش و بهسازی منابع انسانی شناسایی و رتبه بندی چالش‌های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

ا

  • ارتباط رایانه ای همزمان بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]

  • ارتباط­گرایی معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]

  • ارزشیابی پویا بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]

  • استادان موفق بازنمایی ویژگی‌های استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعه‌ای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]

  • استراتژی بٌرد تأثیر ربات‌های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی‌ دانش‌آموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]

  • استراتژی برندسازی بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]

  • اعمال ذهنی گیلفورد تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

  • الگوی انگیزشی اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-192]

  • انگیزش تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]

  • انگیزش مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]

ب

  • بازی‌های آموزشی رایانه‌ای مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]

  • با هم نویسی سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]

  • برنامه‌ریزی درسی تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]

  • برندسازی بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]

  • برونداد‌های پژوهشی بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]

پ

  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی چرخة مدل‌سازی دانش‌آموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

ت

  • تئوری رفتار برنامه‌ریزی‌شده ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیط‌زیست با استفاده از مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]

  • تجربة زندگی روزمره پدیدارشناسی چرخة مدل‌سازی دانش‌آموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]

  • تحقیق کیفی بازنمایی ویژگی‌های استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعه‌ای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]

  • تدریس اثربخش بازنمایی ویژگی‌های استادان موفق آموزش مجازی در نظام آموزش عالی ایران از نظر اساتید و دانشجویان: مطالعه‌ای با روش پدیدارشناسی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 235-255]

  • تدریس مبتنی بر وب اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-192]

  • تعامل تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]

  • تعامل و ارتباط بین فردی راه‌کارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]

  • توسعه ابزارهای IT شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]

ج

  • جبر و معادله تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

چ

  • چالش‌های آموزش مجازی شناسایی و رتبه بندی چالش‌های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

  • چرخة خلاقیت پلسک تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

  • چرخة مدل‌سازی پدیدارشناسی چرخة مدل‌سازی دانش‌آموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]

ح

  • حفظ و روخوانی قرآن ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]

خ

  • خلاقیت مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]

  • خودتعیین گری اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 181-192]

د

  • دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]

  • دانشگاه مبتنی بر آموزش الکترونیکی بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]

  • درس تاریخ مقایسه تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

  • درک شنیداری تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]

  • درک مطلب تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]

  • دورة متوسطة اول مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

ر

  • راهبردهای یادگیری تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبان‌آموزان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 171-180]

  • ربات‌های اجتماعی مجازی تأثیر ربات‌های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی‌ دانش‌آموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]

  • رتبه‌بندی QS بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]

  • رشته خیاطی بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]

  • رشد تکوینی-عینی بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]

  • روش سخنرانی مقایسه تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

  • ریاضیات واقعیت‌مدار تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

ز

  • زبان شنیداری تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]

  • زیرساخت‌های سخت‌افزاری تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

  • زیرساخت‌های نرم‌افزاری تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

س

  • ساختار برنامه آموزشی معماری بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 125-132]

  • سطوح شناختی اندرسون تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

  • سناریوی ‌بازی‌ تأثیر ربات‌های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی‌ دانش‌آموزان در یک عمل هوشمندانه [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 271-283]

ص

  • صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

  • صنایع چوب بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستان‌های کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]

ط

  • طراحی فضای بسته آموزشی تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]

ع

ف

  • فرآیند یاددهی – یادگیری راه‌کارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]

  • فروشگاه الکترونیکی شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌کارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]

  • فیلم‌های آموزشی مقایسه ی اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی رایانه‌ای آموزشی و آموزش مبتنی بر فیلم آموزشی بر خلاقیت و انگیزش دانش آموزان [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 347-358]

  • فیلم‌های تاریخ مقایسه تأثیر نمایش فیلم‌های تاریخی و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی درس تاریخ [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 73-81]

م

  • مایرینگ معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]

  • متغیرهای محیطی تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]

  • محتوای آموزشی بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستان‌های کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]

  • محتوای الکترونیکی تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

  • محیط‌های یادگیری دیجیتالی معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]

  • محیط های یادگیری غنی شده ی مبتنی بر وب تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]

  • محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 223-233]

  • مدارس هوشمند مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

  • مدارس هوشمند راه‌کارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 95-108]

  • مدارس هوشمند تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

  • مدرسه هوشمند تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 337-346]

  • مدل کسب‌و‌کار الکترونیکی شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]

  • مدیریت استراتژیک برند بررسی عوامل مؤثر در تدوین استراتژی‌‌های برندسازی دانشگاه‌‌های مبتنی بر آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 133-148]

  • مدیریت و ارتباطات تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

  • مسألة اصیل پدیدارشناسی چرخة مدل‌سازی دانش‌آموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 149-160]

  • مشارکت در فرآیند یادگیری تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]

  • معلمان مقایسه دبیران مدارس هوشمند و عادی از نظر صلاحیت‌های تدریس مبتنی بر فناوری [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 63-72]

  • معلمان معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیط‌های دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباط‌گرایی [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 161-170]

  • مهارت‌های ذهنی گانیه تحلیل فصل جبر و معادله کتاب ریاضی پایه هفتم بر اساس پنج‌ الگوی مختلف [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 21-33]

  • مواد درسی تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]

  • مواد غیردرسی (بکر) تاثیر مواد غیر درسی شنیداری بر انگیزش و توانایی درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 313-322]

ن

  • ناحیه تکامل تقریبی بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]

  • نرم‌افزار چند رسانه ای ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]

  • نرم‌افزار چند رسانه ای قرآنی ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 359-370]

  • نگارش آیلتس آکادمیک سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]

  • نماد اعتماد الکترونیک شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]

  • نیاز صنعت بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستان‌های کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]

  • نیروی انسانی تدوین استانداردهای هوشمند‌سازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 257-269]

و

  • وب بررسی یادگیری دستور زبان فارسی از طریق ارزشیابی پویای تحت وب در فرآیندآموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 83-93]

  • ویرایش توسط همکلاسی سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]

  • ویژگی های مطلوب بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]

  • ویکی سنجش میزان اثربخشی دو راهبرد مشارکتی ویکی در ارتقای کیفیت نگارش آکادمیک آزمون آیلتس [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 35-49]

ه

  • هنرستان کاردانش بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 301-312]

  • هنرستان‌های کاردانش بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستان‌های کار و دانش [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 193-207]

ی

  • یادگیرندگان شناسایی و رتبه بندی چالش‌های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعة موردی: دانشگاه شهید بهشتی) [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 1-20]

  • یادگیری تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]

  • یادگیری الکترونیکی تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]

  • یادگیری سیار ارزیابی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی یادگیری سیار در برنامة آموزش محیط‌زیست با استفاده از مدل رفتار برنامه‌ریزی‌شده [دوره 11، شماره 1، 1396، صفحه 51-61]

  • یادگیری سیار تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی [دوره 11، شماره 3، 1396، صفحه 209-221]

  • یادگیری فعال تاثیر ابعاد فیزیکی کلاس بر ارتقا مشارکت دانش‌آموزان در فرایند یادگیری فعال [دوره 11، شماره 2، 1396، صفحه 109-123]

  • یادگیری ماشین شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشین [دوره 11، شماره 4، 1396، صفحه 323-335]