فصلنامه علمی
محیط های یادگیری مبتنی بر فناوری
تأثیر یادگیری تجربی مبتنی بر فناوری، بر تفکر انتقادی و درک مطلب زبان آموزان

سمیه صاحب الزمانی؛ امین نعیمی؛ مهری حدادنارافشان

دوره 17، شماره 4 ، مهر 1402، ، صفحه 903-917

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9773.2898

چکیده
  پیشینه و اهداف: در جهانی که به لحاظ فناوری به‌سرعت در حال تکامل است، توسعه فردی به‌طور فزاینده‌ای، مورد توجه قرار گرفته است. این امر به نوبه خود، سیستم‌های آموزشی مسئول را واداشته تا آموزش مهارت‌های زندگی در قرن بیست و یکم، به ویژه یادگیری مهارت تفکر انتقادی از طریق تجربه و فناوری را، در برنامه‌های درسی خود نیز بگنجانند. ممکن است، ...  بیشتر