نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسنده
دانشکده ریاضی،دانشگاه صنعتی شاهرود،سمنان،ایران
چکیده
این مقاله با استفاده از نتایج حاصل از انجام یک طرح تحقیقاتی در زمینه مطالعه الگوریتمهای سیستم آموزشی فعال، در دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود، تهیه شده است. در این تحقیق یک روش بهینه و پویای آموزشی، مبتنی بر روش آموزش مشارکتی ترکیبی با استفاده از مزایای شیوه آموزشی مباحثه حوزههای علمیه، ارایه شده است. این مقاله شامل دو بخش اصلی میباشد. بخش اول شامل بیان ویژگی روشهای مختلف آموزشی و تحلیل آموزش مشارکتی پویا است و بخش دوم حاوی تبیین روش مباحثه و ارایه یک مدل اجرایی برای آموزش مشارکتی پویا به همراه طرح درس استاد- دانشجو و جدول ارزیابی گروهی میباشد.
کلیدواژهها
موضوعات
عنوان مقاله [English]
An Optimal Method for Dynamic Participatory Education at Universities
نویسنده [English]
- S. Rahimi Sherbaf
Faculty of Mathematics, Shahroud University of Technology, Semnan, Iran
چکیده [English]
This paper has been prepared by using the results of a research project entitled "The study of interactive teaching algorithms at the Faculty of Mathematical Sciences, Shahrood University of technology". In this research, an optimal dynamic participatory education method based on interactive learning and collective discussion of Hozeh is described. This paper comprises two main parts. The first part deals with the characteristics of a participatory education dynamic teaching system. In the second section, collective discussion method and a new lesson design approach named 'Teacher-Student' is presented.
کلیدواژهها [English]
- Dynamic participatory teaching
- discussion method
- group activity
- teacher-student lesson plan
ارسال نظر در مورد این مقاله