فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی

فاطمه فدایی؛ هانیه کلانتری دهقی؛ مهدی عبداله زاده رافی

دوره 16، شماره 1 ، دی 1400، ، صفحه 59-70

https://doi.org/10.22061/tej.2021.7776.2573

چکیده
  پیشینه و اهداف: کمک به کودکان مبتلا به اختلال­های یادگیری در سال­های اولیة تحصیل، با استفاده از راهکارهای جذاب، ‌فناورانه، و در دسترس، ضرورتی است که می­تواند برای غلبه بر این‌گونه از مشکلات، در بسیاری از موقعیت ها مانند پاندمی کوید ۱۹، متولیان تعلیم و تربیت را در جهت پیشبرد اهدافشان یاری رساند. بدین­ترتیب، پژوهشگران پژوهش ...  بیشتر