فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری

پدرام حصاری؛ فرهاد چگنی

دوره 16، شماره 2 ، فروردین 1401، ، صفحه 281-292

http://dx.doi.org/10.22061/tej.2021.7556.2552

چکیده
  پیشینه و اهداف:  آموزش الکترونیک جدید­ترین شکل آموزش از راه دور است و به رویکردی در برنامه­ریزی درسی گفته می­شود که در آن علاوه بر استفاده از روش­های فراگیر محور، از ابزارهای رایانه­ای و اینترنت استفاده می­شود. امروزه توجه روزافزونی به رویکرد آموزش مجازی در یادگیری و یاددهی به منظور پاسخگویی به تغییرات و چالش­های پیش­روی ...  بیشتر