فصلنامه علمی
یادگیری الکترونیکی
مقایسه‌ یادگیری ‌الکترونیکی‌ در راهبرد مهارت‌های ‌خودتنظیمی‌ و انگیزش‌تحصیلی‌ در مدارس عادی و الکترونیکی‌ در رشته‌ی‌ علوم‌تجربی

فتانه حسنی جعفری؛ ابوالفضل عباسی

دوره 15، شماره 1 ، دی 1399، ، صفحه 51-60

https://doi.org/10.22061/jte.2019.4268.2064

چکیده
  پیشینه و اهداف: فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات،  تحولات‌ شگرفی‌ را در تمام زوایای زندگی فردی و جمعی ایجاد کرده است، به طوری که در تعلیم و تربیت ‌باعث‌ تولد ورشد یادگیری ‌الکترونیکی، مدرسه ‌مجازی ‌و هوشمند شده ‌است یکی‌ از اصول فرایندهای ‌یادگیری ‌الکترونیکی، یادگیری‌ مستقل‌ است‌ که لازمه‌ی‌ آن تربیت یادگیرنده مستقل ‌است. ...  بیشتر

محیط های یادگیری مبتنی بر فناوری
مقایسه میزان انگیزه دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی مدارس هوشمند با مدارس عادی

اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی ملازادگان

دوره 8، شماره 2 ، فروردین 1393، ، صفحه 131-140

https://doi.org/10.22061/tej.2014.104

چکیده
  چکیده:هدف از مطالعه حاضر مقایسه میزان انگیزه دانش­آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی مدارس هوشمند با مدارس عادی است. طرح این پژوهش از نوع علی- مقایسه­ای و جامعه آماری این تحقیق شامل تمام دانش­آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی مدارس شهر تهران  است که سازمان آموزش و پرورش تهران تعداد این دانش­آموزان را 2225 نفر اعلام کرد. از جامعه مذکور ...  بیشتر