فصلنامه علمی
تهیه و تدوین محتوای الکترونیکی
تاثیر برنامه‌درسی مدارس هوشمند بر علائم بیش‌فعالی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

سمیه سلاجقه تذرجی؛ اصغر سلطانی؛ سید محمد حسین موسوی نسب

دوره 11، شماره 4 ، مهر 1396، ، صفحه 337-346

https://doi.org/10.22061/jte.2017.732

چکیده
  اختلال کمبودتوجه / بیش‌فعالی بر اساس وجود مشکلاتی در توجه، بازداری و جلوگیری از ‌تکانشگری و سطح فعالیت تعریف می‌گردد. اغلب اوقات مشکلات دانش‌آموز مبتلا به این اختلال، در تمامی حیطه‌های تحصیلی، اجتماعی و رفتاری او تبلور می‌یابد. مدارس هوشمند از جمله مدارسی هستند که می‌توانند بسترهای آموزشی متفاوتی را برای دانش‌آموزان دارای این ...  بیشتر