فصلنامه علمی
یادگیری تلفیقی
بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان

شیوا فضلی؛ سیدرسول عمادی

دوره 18، شماره 4 ، مهر 1403، ، صفحه 875-884

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10545.3022

چکیده
  پیشینه و اهداف: ریاضی از جمله مهارت­های اساسی است که در زمره دروس مهم و بنیادی در دوران تحصیل محسوب می­شود که تعداد قابل توجهی از دانش ­آموزان در این درس با چالش مواجه هستند. تدریس و یادگیری ریاضیات فقط در انتقال مفاهیم وتعاریف به دانش­آموزان خلاصه نمی­شود؛ بلکه برنامه ریاضی، مسئول توسعه و تعمیم مفاهیم، ایجاد انگیزه، پرورش ...  بیشتر