فصلنامه علمی
محیط های یادگیری مبتنی بر فناوری
تأثیر یادگیری پروژه‌محور مبتنی بر فناوری بر توسعه واژگان انگلیسی و هویت اجتماعی فراگیران

لیلی پلاشی؛ مهری حدادنارافشان؛ لیلا انجم شعاع

دوره 17، شماره 4 ، مهر 1402، ، صفحه 755-766

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9526.2858

چکیده
  پیشینه و اهداف: به سبب تغییرات در امر آموزش، یادگیری برخط به رویکردی غالب در آموزش تبدیل شده‌است. بین آنچه دانش‌آموزان در مدرسه فرا­­­می‌گیرند و آنچه برای حفظ بقای خود در دنیای واقعی نیاز دارند؛ فاصله‌ای است که برخاسته از تغییرات موجود در جهان و نظام آموزشی است. این تغییرات، مدارس را تحت فشار زیادی قرار داده تا برای کم کردن ...  بیشتر