فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی

سعید نورالهی؛ محسن نظرزاده زارع؛ سید میثم موسوی

دوره 16، شماره 3 ، تیر 1401، ، صفحه 511-524

https://doi.org/10.22061/tej.2022.8606.2694

چکیده
  پیشینه و اهداف: شیوع ویروس کرونا به‏عنوان بحران جدی برای سازمان­ها و مؤسسات تجاری و آموزشی باعث تعطیلی آن­ها شد. در مواجهه با چنین بحرانی، انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در دستور کار مؤسسات آموزشی به‌ویژه مدارس قرار گرفت و باعث شد تا به معلمان به عنوان یکی از پیشگامان خط مقدم فرایند یاددهی-یادگیری، فشار کاری مضاعفی وارد ...  بیشتر