فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
تأثیر آموزش معکوس چندرسانه‌ای بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ‌زیست‌شناسی

حسن دهقان بنادکی؛ لطف الله مهدوی؛ زهرا زارع

دوره 18، شماره 4 ، مهر 1403، ، صفحه 961-964

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10806.3064

چکیده
  پیشینه و اهداف: آموزش به روش معکوس رویکرد نسبتاً جدیدی در دنیاست که دانش آموزان را در یادگیری درگیر می‌کند و نقش اصلی معلم در این روش، طراحی آموزشی است. با توجه به اهمیت دروس علوم تجربی در برنامه درسی ملی و از آن‌جا که زیست‌شناسی به‌عنوان یکی از دروس علوم تجربی نقش مهمی در سلامت، بهداشت، صنعت، محیط زیست و ... دارد؛ بنابراین پرداختن ...  بیشتر