فصلنامه علمی
فناوری آموزش- دوره متوسطه
تأثیر آموزش نسخه موبایل نرم‌افزار متلب بر نگرش و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه دهم رشته علوم انسانی

زینب چلیات؛ قاسم رکابدار؛ بهاره سلیمانی

دوره 17، شماره 4 ، مهر 1402، ، صفحه 743-754

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9455.2851

چکیده
  پیشینه و اهداف: گسترش روزافزون آموزش مجازی و دسترسی هرچه بیشتر افراد به ابزارهای ارتباط ‌جمعی ازجمله تلفن همراه، سبب شد که این ابزار، به‌ منظور افزایش سهولت یادگیری و انتقال بهینه اطلاعات، مورد اقبال قرار گیرد. از آن‌جا که این رسانه‌ها، نقش پل ارتباطی را بین معلم و یادگیرنده فراهم می‌سازند، به‌کارگیری به موقع و صحیح آن‌ها، می‌تواند ...  بیشتر