فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
تأثیر به‌کارگیری روش جیگسا در کلاس معکوس مجازی بر مهارت خودراهبری دانشجویان پزشکی

نسترن زنجانی؛ زهره سادات میرمقتدایی؛ داوود رسولی

دوره 17، شماره 4 ، مهر 1402، ، صفحه 797-810

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9696.2892

چکیده
  پیشینه و اهداف: با توجه به ماهیت در حال تحول علوم پزشکی، لازم است دانشجویان پزشکی علاوه بر دانش حرفه‌ای، مهارت‌های یادگیری مادام العمر مانند خودراهبری را نیز کسب کنند تا بتوانند با پیشرفت روزافزون دانش در این حوزه همگام شوند. به‌کارگیری رویکرد جیگسا، به‌عنوان یک روش مشارکتی، فرصتی را برای غلبه بر محدودیت‌های رویکردهای سنتی تدریس ...  بیشتر