فصلنامه علمی
معماری
اصول طراحی فضاهای آموزشی کودکان بر اساس مدل خلاقیت

مینو شفایی؛ رامین مدنی

دوره 4، شماره 2 ، فروردین 1389، ، صفحه 117-124

https://doi.org/10.22061/tej.2010.1348

چکیده
  در سال­های اخیر، جمعیت قابل توجه کودکان در ایران، سبب توجه ویژه به مسأله آموزش و فضاهای آموزشی کودکان شده است. متاسفانه در ایران، اکثر دبستان­ها و مهدکودک­ها در فضاهای فاقد طراحی مناسب و یا در فضاهایی با کاربری غیر آموزشی (مثل خانه) تأسیس می­گردند. هدف از تحقیق حاضر، دست­یابی به اصول طراحی فضاهای ویژه کودکان برای کودکان 3 تا ...  بیشتر