فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
مطالعه انگیزه ها و نحوه استفاده معلمان از شبکه های اجتماعی

فرهاد سراجی؛ رضا مالمیر؛ حامد عباسی کسانی

دوره 15، شماره 2 ، فروردین 1400، ، صفحه 261-275

https://doi.org/10.22061/tej.2020.6566.2414

چکیده
  پیشینه و اهداف: کاربران با انگیزه­های متفاوت وارد شبکه­های اجتماعی می‌شوند و نحوه مشارکت آن­ها نیز در شبکه­های اجتماعی از هم متفاوت است. معلمان به‌عنوان کاربر شبکه­های اجتماعی با اهداف و انگیزه­های گوناگون، شیوه مختلفی را برای مشارکت در این شبکه­ها برمی­گزینند.  لذا پژوهش حاضر با تأکید بر نقش انگیزه­ها در نحوه ...  بیشتر