فصلنامه علمی
فناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازی
اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی

فتانه تقی یاره؛ مولودی سیادتی؛ فاطمه عروجی

دوره 3، شماره 4 ، مهر 1388، ، صفحه 235-246

https://doi.org/10.22061/tej.2009.1331

چکیده
  امروزه تحقیقات زیادی در سیستم­های یادگیری تطبیقی مبتنی بر وب، در حال انجام است به نحوی که بتوان سیستم را مطابق سبک یادگیری کاربر، شخصی سازی نمود. تاکنون سبک های یادگیری گوناگونی معرفی شده­اند که از آن میان کارایی مدل جکسون در این مقاله مد نظر قرار می­گیرد تا اثربخشی این مدل در مدلسازی رفتارها و سبک یادگیری یادگیرندگان در سیستم ...  بیشتر