فصلنامه علمی
آموزش زبان انگلیسی
بررسی تأثیر کلاس معکوس بر مهارت خواندن زبان انگلیسی

شکیبا زرین فرد؛ مهرک رحیمی؛ احمد محسنی

دوره 14، شماره 2 ، فروردین 1399، ، صفحه 247-259

https://doi.org/10.22061/jte.2020.5750.2269

چکیده
  پیشینه و اهداف: تفاوت بین دانش­آموزان و نیازهای فردی آنان در دهه­های اخیر مورد توجه بسیاری از متخصصان امر تعلیم و تربیت بوده است. با ظهور و توسعه­ی انواع فناوری­ها و گسترش زیر ساخت­های دسترسی به فناوری­های نوظهور، زمینه برخورداری از انواع محتوای آموزشی برای طیف وسعیی از فراگیران ایجاد شده است. کلاس معکوس یکی از ایده­های ...  بیشتر