فصلنامه علمی
فناوری آموزش- آموزش مهندسی
شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد تدریس استادان با تأکید بر آموزش مهندسی

موسی محمودی صاحبی؛ صادق نصری؛ حمید قلی نیا قلزم

دوره 7، شماره 3 ، تیر 1392، ، صفحه 203-212

https://doi.org/10.22061/tej.2013.156

چکیده
  ارزشیابی مستمر از کیفیت تدریس استادان، تاثیر به سزایی بر ارتقای کیفیت آن ها دارد. نحوه اجرای ارزشیابی و معیارهایی که برای ارزیابی استفاده می شود به نوبه ی خود بسیار مهم است. در این تحقیق ضمن بررسی روش های رایج برای ارزیابی کیفیت تدریس، معیارهای جدیدی پیشنهاد می گردد. تحقیق حاضر سعی بر آن دارد تا با انتخاب افراد مورد مطالعه در رشته های ...  بیشتر

معماری
ارزیابی اولیه قاب های خمشی بتن مسلح با هدف های طراحی بر اساس عملکرد

موسی محمودی صاحبی

دوره 1، شماره 2 ، فروردین 1386، ، صفحه 65-72

https://doi.org/10.22061/tej.2007.1245

چکیده
  روش  طراحی بر اساس عملکرد، روشی است نو که در آن خسارت سازه ها در برابر سطوح متفاوت خطر (زلزله) به طور شفاف مورد ارزیابی قرار می گیرد و عملکردهای سازه ای و غیر سازه ای سازه ها با محدود کردن مقاومت، سختی و شکل پذیری اعضا کنترل         می­شود. برای نیل به این هدف ها، یک تحلیل غیرخطی روی مدل سازه ای ضروری است. برای انجام ...  بیشتر