فصلنامه علمی
فناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازی
ارزیابی کیفیت و مدل‌سازی خدمات آموزشی در دانشگاه پیام نور

محمد علی جوادی بورا؛ عیسی ابراهیم زاده؛ مهران فرج اللهی؛ محمد رضا سرمدی

دوره 8، شماره 2 ، فروردین 1393، ، صفحه 73-80

https://doi.org/10.22061/tej.2014.98

چکیده
  چکیده: یکی از حساس‌ترین مراحل برنامه­ریزی آموزشی ارزیابی میزان تحقق اهداف آموزشی است. شناسایی این میزان نیازمند ابزاری است که به وسیله آن کیفیت دوره­های آموزشی با آن سنجیده شود. عدم وجود این ابزار باعث تصورات و برداشت‌های نابه‌جا از نظام آموزشی می‌شود. بر همین اساس هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی و ارزیابی کیفیت نظام آموزش از راه ...  بیشتر