فصلنامه علمی
آموزش فنی حرفه ای
طراحی الگوی پذیرش معلمان فنی‌وحرفه‌ای در نظام آموزشی ایران

حمیدرضا آراسته؛ محمد جواد حاجی قاسمی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حسین عباسیان

دوره 15، شماره 1 ، دی 1399، ، صفحه 19-32

https://doi.org/10.22061/jte.2019.5482.2228

چکیده
  پیشینه و اهداف:پذیرش و انتخاب معلم برای آموزش و پروش از اهمیت بالایی برخوردار است. ازاین‌رو، هدف از این پژوهش ارائه الگویی بومی برای پذیرش معلمان فنی و حرفه‌ای در ایران است. با توجه به اینکه در این پژوهش محقق به دنبال طراحی الگوی بومی پذیرش دبیر فنی و حرفه ای در ایران است و نتایج این پژوهش بعد از اتمام کار می‌تواند بلافاصله در جامعه ...  بیشتر