فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
رابطه‌ی بین مشارکت فعال و پیشرفت تحصیلی در کلاس زبان انگلیسی برخط پس از شیوع کووید 19 در ایران

رضا نجاتی

دوره 15، شماره 4 ، مهر 1400، ، صفحه 623-634

https://doi.org/10.22061/tej.2021.7757.2571

چکیده
  پیشینه و اهداف: آموزش برخط (برخط) به­ عنوان گونه­ ای از آموزش از راه دور و در دهه ­­های گذشته موردتوجه مدیران، استادان، دانشجویان و دیگران بوده است. در شرایط حادث از بیماری همه‌گیر کوید 19، آموزش برخط به یک نیاز تبدیل‌شده است. از جمله عوامل مؤثر در کارآمدی این نوع آموزش مشارکت فعال دانشجویان در فرایند یادگیری است. مشارکت فعال ...  بیشتر