فصلنامه علمی
فناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازی
ارزیابی میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ها

غلامعلی منتظر؛ بهناز داراب

دوره 4، شماره 2 ، فروردین 1389، ، صفحه 83-92

https://doi.org/10.22061/tej.2010.1345

چکیده
  فنّاوری اطلاعات، به تعاملات علمی شکل دیگری بخشیده و بر چگونگی کسب و انتقال دانش در جامعه تأثیر زیادی داشته است. دانشگاه­ها و مراکز علمی به عنوان مراکز اصلی خلق و انتقال علم، به تدریج شکل دیگری را به خود خواهند گرفت. در این میان یکی از موضوعاتی که مدیران و مسئولان آموزش عالی باید به طور جدی به آن بیندیشند، ایجاد دانشگاه مجازی و تحقق ...  بیشتر