فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
ارزشیابی محتوای دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های تحت استاندارد اسکورم

ندا غضنفری؛ علیرضا بادله

دوره 13، شماره 1 ، دی 1397، ، صفحه 87-97

https://doi.org/10.22061/jte.2018.3074.1780

چکیده
  پیشینه و اهداف: قرن بیست و یکم قرن حرکت جوامع به سمت دانایی­محوری، مشارکت دانش و تحول در محورها و مفاهیم بنیادین زندگی از جمله آموزش و تعلیم و تربیت از لحاظ کمیت، کیفیت و سرعت ارائه می‌باشد. گرایش جهان در چند دهۀ اخیر به استفاده از فنّاوری در آموزش به دلیل عدم پاسخگویی آموزش سنتی به نیازهای نظام آموزشی در برنامه درسی و محتوای آموزشی، ...  بیشتر