فصلنامه علمی
فناوری آموزش
تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر

محمد علی رستمی نژاد؛ محمدرضا محمدی

دوره 14، شماره 4 ، مهر 1399، ، صفحه 791-799

https://doi.org/10.22061/tej.2020.834.1226

چکیده
  پیشینه و اهداف:به طور حتم همه ما به‌این موضوع واقفیم که  به دلیل تنوع و تعدد رسانه‌های مختلف در اطراف فرزاندانمان، امروزه ذائقه یادگیری آنها تغییر کرده و برای یادگیری به آنان چاره‌ای جز استفاده از فن‌آوری در آموزش و استفاده از ابزار‌ها و روش‌های تدریس مبتنی بر جندرسانه‌ای وجود ندارد.امروزه در کنار کتاب­های درسی، چند‌رسانه‌ای­ها، ...  بیشتر

آموزش الکترونیکی- مجازی
کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانه‌ای آموزشی

فاطمه جعفرخانی

دوره 12، شماره 3 ، تیر 1397، ، صفحه 249-256

https://doi.org/10.22061/jte.2018.2397.1622

چکیده
  پیشینه و اهداف: برای ترغیب یادگیرندگان به یادگیری باید نیازهای آنان به امنیت، تعلق و احترام ارضا شود و تشویق شوند که به انتخاب‌های شناختی و رشدی خود دست بزنند. از جهات مختلف، تنها روش مؤثر برای رسیدن به این هدف تنظیم آموزشی است که در آن همه یادگیرندگان تا حدی احساس موفقیت کنند. این احساس موفقیت به ایجاد سطح واقع‌گرایانه‌ای از توقع ...  بیشتر