فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانش‌آموزان با استفاده از نرم‌افزار محقق‌ساخته

داود کریم زادگان مقدم؛ فاطمه طالبان؛ داود وحدت

دوره 11، شماره 4 ، مهر 1396، ، صفحه 359-370

https://doi.org/10.22061/jte.2018.1603.1414

چکیده
  آموزش یکی از ارکان اساسی توسعه توانمندی‌ها، مهارت‌ها و شایستگی‌ها در بخش‌های مختلف جامعه است که با ورود فناوری‌اطلاعات کاملاً دگرگون شده است. نرم‌افزارهای آموزشی به عنوان یکی از وجوه ورود فناوری‌اطلاعات در حوزه آموزش، در کنار روش سنتی تدریس نتایج یادگیری را بهبود می‌بخشند. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی میزان اثربخشی آموزش‌الکترونیکی ...  بیشتر