فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
تأثیر آموزش چندرسانه‌ای بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دختر و پسر پایة ششم کلاس‌های چندپایة عشایری در درس علوم تجربی

موسی پیری؛ رقیه شاهی

دوره 10، شماره 4 ، مهر 1395، ، صفحه 281-289

https://doi.org/10.22061/tej.2016.550

چکیده
  این پژوهش باهدف "بررسی تأثیر آموزش چندرسانه­ای بر درگیری تحصیلی دانش­آموزان پایة ششم کلاس­های چندپایه­ عشایری در درس علوم تجربی" انجام‌گرفته است. روش پژوهش شبه­آزمایشی است که در اجرای آن از طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل استفاده شد. شرکت‌کنندگان پژوهش شامل40 نفر (19 دختر و 21 پسر ) از دانش­آموزان پایة ششم ابتدایی عشایری ...  بیشتر