فصلنامه علمی
شایستگی حرفه ای معلمان
ارزیابی دانش معلمان و دانشجویان ریاضی در درس هندسه با استفاده از نظریه‌ ون هیلی

ابراهیم ریحانی؛ سید محمدرضا امام جمعه؛ بهرام صالح صدق پور؛ اصغر مرادی ویس

دوره 5، شماره 1 ، دی 1389، ، صفحه 67-79

https://doi.org/10.22061/tej.2010.314

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف ارزیابی دانش معلمان و دانشجویان ریاضی برای تدریس هندسه دبیرستان با استفاده از نظریه­ ون هیلی و با شرکت 12 نفر از معلمان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد آموزش ریاضی و 38 نفر از دانشجویان سال آخرکارشناسی دبیری ریاضی انجام گرفت. روش تحقیقی پژوهش، علّی- مقایسه­ای می­باشد. محققین جهت ارزیابی دانش شرکت کنندگان در ...  بیشتر