فصلنامه علمی
فناوری آموزش- دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش مهارت‌های ادراک دیداری-فضایی بر خلاقیت در درس هنر دانش‌آموزان پنجم ‏ابتدایی شهر تهران

سعیده اکبرپور؛ فریده حمیدی؛ فریبا شاپوریان

دوره 18، شماره 4 ، مهر 1403، ، صفحه 977-990

https://doi.org/10.22061/tej.2025.10851.3067

چکیده
  پیشینه و اهداف: بررسی ادبیات پیشین حاکی از آن است که توجه به توسعه مهارت‌های ادراک دیداری فضایی در دانش‌آموزان ابتدایی به‌عنوان‌ یک اصل اساسی در آموزش هنر، علاوه بر این‌که می‌تواند به بهبود عملکرد و پیشرفت تحصیلی آن‌ها در درس هنر کمک کند، به‌عنوان عامل مهم در خلاقیت آن‌ها نیز به‌شمار می‌رود. مهارت‌های ادراک دیداری فضایی به ...  بیشتر