فصلنامه علمی
تهیه و تدوین محتوای الکترونیکی
بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان

فاطمه کدخداوند؛ اکبر مومنی راد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 بهمن 1403

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10617.3036

چکیده
  پیشینه و اهداف: آموزش و یادگیری بر پایه ارتباط صحیح ایجاد می­شود و این ارتباط، وابسته به انتخاب رسانه مناسب است. چندرسانه­ای­ها با توجه به مزایای متعدد، از رسانه­های تأثیرگذار بر یادگیری است؛ اما در برخی موارد، علی‌رغم وقت و هزینه بسیار برای طراحی چندرسانه­ای­ها، نتایج رضایت‌بخش نیست. عدم توجه به اصول طراحی آموزشی، ویژگی­های ...  بیشتر