فصلنامه علمی
محیط های یادگیری مبتنی بر فناوری
رویکرد مقایسه‌ای مدارس هوشمند و غیرهوشمند در ارتقاء تفکر کارآفرینانه دانش‌آموزان

محدثه جعفری؛ مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ پروین صمدی

دوره 18، شماره 3 ، تیر 1403، ، صفحه 619-632

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10192.2962

چکیده
  پیشینه و اهداف: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش ‌و پرورش، تربیت متوازن دانش‌آموزانی محقق و خلاق با روحیه و تفکر کارآفرینانه است. در این راستا، آموزش مهارت و پرورش انسان خلاق و نوآور در تولید علم و فناوری و ارتقای کارآفرینی ازجمله گزاره‌هایی است که در سند چشم‌انداز و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش به‌طور ویژه به آن‌ها پرداخته‌ ...  بیشتر