فصلنامه علمی
فناوری آموزش- آموزش مهندسی
مقایسه تأثیر آموزش تلفیقی‌وتفکیکی بر مهارت‌های ترسیمی و ارتقاء انگیزه تحصیلی نوآموزان معماری

بابک مطیعی

دوره 18، شماره 2 ، فروردین 1403، ، صفحه 373-386

https://doi.org/10.22061/tej.2023.10122.2945

چکیده
  پیشینه و اهداف: آموزش دروس پایه در رشته معماری از اهمیت ویژه­ای برخوردار است و آموزش صحیح این دروس، نوآموزان معماری را در جهت یادگیری بهتر و طراحی خلاقانه در دروس طراحی معماری، هدایت خواهد نمود. با توجه به شیوه ­های آموزشی متفاوت و تغییرات ایجاده شده در سرفصل مقطع کارشناسی معماری و تفکیک دروس پایه، شاهد ناهماهنگی میان اساتید در ...  بیشتر