فصلنامه علمی
برنامه ریزی درسی
تاثیر برنامه ی درسی مبتنی بر وبلاگ بر خلاقیت دانش آموزان متوسطه

سمیه گلکاری؛ محسن آیتی؛ میترا راستگومقدم

دوره 7، شماره 3 ، تیر 1392، ، صفحه 213-221

https://doi.org/10.22061/tej.2013.157

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تاثیر برنامه ی درسی مبتنی بر وبلاگ؛ برخلاقیت دانش آموزان متوسطه انجام شده است. روش پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون– پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه ی آماری این پژوهش، کلیه ی دانش آموزان دختر مقطع اول دبیرستان شهر بیرجند بودند. گروه نمونه 50 نفر (25 نفر گروه کنترل و 25 نفر گروه آزمایش) به شیوه ی نمونه گیری در ...  بیشتر