فصلنامه علمی
واقعیت مجازی
تبیین و سنجش اثربخشی بهره‌گیری از شبیه‌سازی رایانه‌ای بر انگیزش تحصیلی دانشجویان معماری (درس ساختمان 2)

عباس صداقتی؛ بابک مطیعی

دوره 18، شماره 4 ، مهر 1403، ، صفحه 843-858

https://doi.org/10.22061/tej.2024.10906.3076

چکیده
  پیشینه و اهداف: انگیزش به­عنوان یک عامل محرک­اساسی در یادگیری، نقشی بنیادی در موفقیت­تحصیلی دانشجویان ایفا می‌کند. به­نظر می­رسد دانشجویان دانشکده­های معماری، انگیزش لازم جهت آموختن دروس­نظری و به‌ویژه دروس­فنی و ساختمانی را ندارند. با توجه ­به تفاوت­ماهوی رشته­معماری و به­تبع آن، آموزش آن با سایر رشته­ها، ...  بیشتر