فصلنامه علمی
فناوری آموزش- یادگیری تلفیقی
بررسی ادراک معلمان در طول همه‌گیری کووید 19: یادگیری الکترونیکی، یادگیری ترکیبی یا آموزش حضوری؟

الهام اکبری؛ طاهره یزدی نژاد؛ رضوان نظری؛ مبین تاتاری

دوره 18، شماره 3 ، تیر 1403، ، صفحه 671-682

https://doi.org/10.22061/tej.2023.10228.2970

چکیده
  پیشینه و اهداف: یادگیری ترکیبی، به‌عنوان یک مفهوم کلیدی در حوزه آموزش، اهمیت ویژه‌ای دارد. با ظهور ویروس کرونا و پدیده همه‌گیری، اهمیت این نوع آموزش بیش از پیش آشکار شد. به‌عبارت دیگر، یادگیری ترکیبی می‌تواند نقشی حیاتی در حل مسائل و سهولت فرآیند آموزش داشته باشد. مطالعه حاضر، کوشیده است تا ادراک معلمان را نسبت به انواع مدل‌ها ...  بیشتر