فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
بررسی اثربخشی آموزش مجازی دروس آزمایشگاهی دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوران کرونا

الهه نوری؛ مهشید گلستانه؛ سیدمحسن موسوی

دوره 18، شماره 2 ، فروردین 1403، ، صفحه 329-342

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9985.2923

چکیده
  پیشینه و اهداف: با شیوع کووید-19 و تعطیلی دانشگاه‌ها، امکان برگزاری حضوری آزمایشگاه‌های شیمی از بین رفت و دانشگاه‌ها به ناگزیر، راه­حل­های جایگزین را برای ارائه دروس آزمایشگاهی به‌کار گرفتند. دانشگاه فرهنگیان هم همانند سایر مراکز دانشگاهی به آموزش برخط روی آورد. هدف از پژوهش حاضر، بررسی میزان تسلط به مهارت‌های رایانه‌ای و ...  بیشتر