فصلنامه علمی
سواد اطلاعاتی
رابطه بین سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه حرفه‌ای معلمان در دوران کووید 19 ‏

فاطمه فضلی نژاد؛ سمانه سلیمی

دوره 17، شماره 3 ، تیر 1402، ، صفحه 621-632

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9433.2846

چکیده
  پیشینه و اهداف: در دوران پاندمیک کووید-19 تنها راه حل باقی مانده برای دانش‌آموزان و دانشجویان حرکت به سمت آموزش برخط است. برای انجام بهتر آموزش برخط، داشتن سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای معلمان بسیار حیاتی است. فناوری اطلاعات و ارتباطات در جوامع مدرن به‌عنوان ابزاری برای دگرگونی سیستم‌های آموزشی و همچنین حمایت از توسعه اقتصادی ...  بیشتر