فصلنامه علمی
فناوری آموزش
رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه و کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز

مریم حسین زاده نباتی؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

دوره 15، شماره 2 ، فروردین 1400، ، صفحه 305-319

https://doi.org/10.22061/tej.2020.6655.2428

چکیده
  پیشینه و اهداف: توسعه نگرش مثبت نسبت به موضوع مورد مطالعه، یکی از اهداف آموزشی شایع امروز است. معلمان و همچنین والدین معتقدند که نگرش دانش ­آموز نسبت به موضوع درسی بر موفقیت دانش ­آموز در مدرسه تأثیر می گذارد. ادراکات دانش‌آموزان متوسطه در مورد یادگیری فناوری ممکن است تصمیم آنها را برای تحصیل در رشته دانشگاهی و کار در زمینه علم، ...  بیشتر