فصلنامه علمی
رویکردهای نوین آموزشی
ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیه‌های طراحی معماری

سیما رضائی آشتیانی؛ جمال‌الدین مهدی‌نژاد

دوره 13، شماره 2 ، فروردین 1398، ، صفحه 299-314

https://doi.org/10.22061/jte.2018.4066.1993

چکیده
  پیشینه و اهداف: آموزش معماری از موضوعات مهم در جریان رشد معماری است. یکی از ارکان مهم آموزش، ارزیابی است. ارزیابی پروژه‌ها، رایج‌ترین روش بازخورد در معماری است. در این دهه، دانشگاه‌ها و مدارس به طور فزاینده‌ای متعهد به ارزیابی و رتبه‌دهی مؤثر برای دانشجویان هستند، به طوری که ارزیابی و نمره‌دهی باعث ارتقاء یادگیری دانشجویان شود ...  بیشتر