فصلنامه علمی
فناوری آموزش- دوره ابتدایی
ابعاد سواد دیجیتال برای دانش‌آموزان دوره‌ ‌ابتدایی

فاطمه قدردان؛ بتول سبزه؛ یاسمن اسکویی

دوره 17، شماره 4 ، مهر 1402، ، صفحه 767-782

https://doi.org/10.22061/tej.2023.9634.2875

چکیده
  پیشینه و اهداف: در عصر دیجیتال، سواد فقط مهارت‌های فردی را در برنمی‌گیرد، بلکه شامل مجموعه‌ای از کنش‌های اجتماعی در فضای واقعی یا دیجیتال است که از فناوری‌های جدید و دیجیتالی برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند. بنابراین، در تکمیل مبحث سواد رسانه‌ای، نوع جدیدی از سواد به نام سواد دیجیتالی مطرح شده‌است؛ چرا‌‌که دانش‌آموزان ...  بیشتر