فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی- مجازی
اثربخشی چندرسانه‌ای فلسفه برای کودک (P4C) بر حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

تیمور اسمعیل زاده؛ آزاد الله کرمی؛ فرانک موسوی

دوره 12، شماره 3 ، تیر 1397، ، صفحه 239-247

https://doi.org/10.22061/jte.2018.3012.1770

چکیده
  پیشینه و اهداف: از روش‌های بسیار مناسب که یکی از اهداف اصلی آن آموزش مهارت حل مسئله است؛ برنامه فلسفه برای کودکان است، علاقه به آموزش مهارت‌های تفکر به اواخر سال‌های 1960 برمی‌گردد، زمانی که پروفسور لیپمن در دانشگاه کلمبیا (واقع در نیویورک) در رشته فلسفه مشغول تدریس بود متوجه شد که دانشجویان او فاقد قدرت داوری و تمیز و استدلال هستند، ...  بیشتر