فصلنامه علمی
جامعه شناسی فناوری آموزش
چرخش دیجیتال و دلالت‌های آن برای رشد حرفه‌ای معلمان: تشکیل اجتماعات یادگیری بین معلمان

فهیمه گندمی حسنارودی؛ سید مهدی سجادی

دوره 10، شماره 3 ، تیر 1395، ، صفحه 175-191

https://doi.org/10.22061/tej.2016.537

چکیده
  در حال حاضر تکنولوژی دیجیتال، با تسهیل ارتباطات و تعاملات، به معلمان کمک کرده است تا از انزوای حرفه‌ای خلاصی یابند. در دنیای دانش­محور کنونی، معلمان به عنوان یادگیرندگان، در جستجوی منابع فهم و دانش به منظور اثربخش‌تر نمودن تدریس خود و در نتیجه بهبود یادگیری دانش‌آموزان، در اجتماعات یادگیری حرفه‌ای، حضور می‌یابند. در حقیقت، ...  بیشتر