فصلنامه علمی
آموزش الکترونیکی
بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری

یونس سخاوت؛ فرشته علیزاده؛ صمد روحی

دوره 15، شماره 2 ، فروردین 1400، ، صفحه 239-248

https://doi.org/10.22061/tej.2020.6429.2396

چکیده
  پیشینه و اهداف: فناوری واقعیت مجازی به­عنوان ابزاری مؤثر در آموزش مهارت­ها و مفاهیم مختلف شناخته شده ­است. آموزش و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق رویکردهای نوین، امری ضروری برای کنترل و به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از مشکلات رانندگی است. طی سال­های اخیر عنصر مربی مجازی، جهت افزایش تعامل و بهبود یادگیری آموزندگان به سیستم ...  بیشتر